תכשיטים מיוחדים בעבודת יד ADIDA HANDMADE

אם אתם עוקבים (וברור שאתם עוקבים) אז אתם כבר יודעים שאנחנו אוהבות תכשיטים מכל הסוגים הצבעים והגדלים, אנחנו אוהבות עבודת יד ומעריכות מעצבים וגם מעצבות, יוצרים וגם יוצרות (כמו תכשיטי הפנינים שאביב מעצבת). כך שזה ממש לא מפתיע שממש אבל ממש התלהבנו מהתכשיטים של עדידה שאשכרה רוקמת את התכשיטים שלה!

עדידה היא בחורה צנועה ומאוד מוכשרת ויצירתית שלקחה את הכישרון המיוחד שלה ואת היצירתיות שלה כמה וכמה צעדים קדימה ואת רקמת המקרמה שהיא מייצרת היא טווה לעגילים, שרשראות וצמידים. ככה היא יושבת ורוקמת וטווה (או איזה פועל שמשתמשים כשעושים מקרמה..) ויוצרים פריטים משגעים וצבעוניים כאשר כל פריט הוא בעל נוכחות, מלא יצירתיות וצבעים, ומשגע ביופיו. את כל אלה היא ריכזה תחת המותג שלה ADIDA HANDMADE

הפריטים שלה כל כך נדירים ביופיים שמילא לבחור תכשיט עבורנו היה קשה, אבל אפילו לבחור תמונות היה לנו קשה אז בחרנו כאלה שיש בהן כמה שיותר פריטים שתוכלו בעצמכם לחוות את הכישרון שלה. וכשמישהי כשרונית היא כשרונית כך שזה מתבטא גם בצילומים המאוד מושקעים שלה ובכך שזה באמת עושה חשק פשוט לשלוח יד ולקחת מתוך התמונה את התכשיטים שמופיעים בה!

תכשיטים מיוחדים בעבודת יד ADIDA HANDMADE, תליונים מחרוזים. צילום: מהפייסבוק של עדידה
תליון מחרוזים ADIDA HANDMADE. צילום: מהפייסבוק של עדידה
תכשיטים מיוחדים בעבודת יד ADIDA HANDMADE, עגילים מחרוזים. צילום מתוך עמוד הפייסבוק של עדידה
עגילים מחרוזים ADIDA HANDMADE. צילום: מהפייסבוק של עדידה

כמו רוב המעצבות העצמאיות גם עדידה מתפרנסת ממכירת הפריטים המהממים שלה ברשתות החברתיות אז קדימה, זה הזמן לפרגן לה ובענק ולרכוש לעצמכן תכשיט חדש וייחודי. זה ממש קל וגם לא יקר, אתם רק צריכים לבחור רשת חברתית שאתם נמצאים בה וגם היא ולהיכנס: לאינסטגרם, לפייסבוק או לאטסי לבחור את התכשיט שהכי אהבתם ואולי אפילו יותר מאחר ולהזמין !!! גם בשביל לפרגן לה וגם בשביל ליהנות מפריט סופר ייחודי.

תכשיטים מיוחדים בעבודת יד ADIDA HANDMADE, עגילים מחרוזים מעוטרי ירח וכוכבים. צילום מתוך עמוד הפייסבוק של עדידה
עגילים מעוטרי ירח וכוכבים. ADIDA HANDMADE. צילום: מהפייסבוק של עדידה

כמה כיף זה שאפשר פשוט ליצור ולייצר עבודת יד ולהפוך אותה לפריט לבוש או לפריט שעונדים ולמכור אותה כך שאת יכולה ללכת ברחוב ופתאום להיתקל במישהי שעונדת את השרשרת ששבוע שעבר סיימת להכין או עגילים שהזמינו ממך ברשת ועכשיו את יודעת מי הזמינה. אותנו זה מרגש ממש! ואנחנו בטוחות שגם את עדידה עצמה ולכן אנחנו רכשנו כמה פריטים וכמון פרגנו לה ברשתות החברתיות עם תמונות וגם שילבנו את זה בכל דבק שלבשנו בערך מלבוש ביום יום עד למסיבה- זה פשוט התאים להכל! אז שוב נגיד ונכתוב לכן קדימה! כנסו והזמינו! וגם, על הדרך אתן יכולות להסתכל על עוד כמה תכשיטים בעבודת יד שרכשנו ואנחנו ממש אוהבות אז כמובן ממליצות ומפרגנות)

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן