"תהיה לי הים" מאת נטלי בירקן- ספר חדש בהוצאת 'קינמון' שמכיל בתוכו סיפור אהבה שמעורר מחשבות

שתי שאלות עלו לי בראש בזמן שהתחלתי לקרוא את הספר של נטלי בירקן והן:

האחת- איך מישהי שזו לא שפת האם שלה יכולה לכתוב כל כך מדויק ורהוט?

והשנייה- מי לא מפחדת שמשהו נורא יקרה לה ביום החתונה?

אז אני כמובן לא אהרוס לכם ואספר לכם מה בדיוק קורה לויקה, גיבורת הספר רק את מה שכתוב בצידו האחורי של הספר (שכולנו יודעים שזה מה שמשכנע אותנו לקרוא אותו!):

" בשמלת כלה מנופחת עם תלתלים פרועים היא רצה בשדרות רוטשילד, מנגבת את הדמעות ומנסה להתכחש לדברים שגילתה על בעלה לעתיד. בניסיון להציל את חייה, ויקה מוצאת את עצמה בפעם השנייה ללא כסף, ללא משפחה או חברים וללא תוכניות לעתיד. היא נמלטת על חייה רק כדי לפגוש את אריק גולן, שוטר שירד מגדולתו ויחד הם יוצאים אל חקירה הדדית, סמויה וגלויה הנעה בין עולמות הפשע לעולמות המוסר והצדק. במסעם המשותף הם מתמודדים עם זיכרונות פוצעים ומנסים להחזיר את חייהם אל המסלול.

האם הפעם יצליחו לבחור נכון?"

תהיה לי הים-מאת נטלי בירקן
תהיה לי הים-מאת נטלי בירקן

וכאן נוספה עוד שאלה 'האם הפעם יצליחו לבחור נכון?' אבל אם חשבתם שזה כזה פשוט אז לא. כי הספר כולו מתאר סיטואציות יום יומיות שכל אחד יכול למצוא את עצמו בהן, וגם סיפור מטורף שאולי לא קרה לכם אבל בהחלט יעמיד אתכם בדילמות שהחיים זימנו ועודם מזמנים לכם- והאם אתם מצליחים לבחור נכון. ומה זה בכלל אומר לבחור נכון?

נטלי אמנם עלתה לארץ בשנת 1990 בגיל 14 ולמרות שבמהלך הספר תיתקלו בהרבה מאוד ניואנסים רוסיים, לא תבחינו בכך בכלל בעברית הקולחת והקריאה השוטפת. היא עובדת כמהנדסת תוכנה אבל היא גם מורה לחשיבה יצירתית עורכת ומנחת סדנאות כתיבה יוצרת.

נטלי בירקן. צילום: איגור בירקן
נטלי בירקן. צילום: איגור בירקן

בעבר כתבה ברוסית וגם סיפורים קצרים שזכו במקום הראשון בתחרות כתיבה של העיר מודיעין ועכשיו קפצה למים והוציאה לאור את ספר הפרוזה הראשון שלה בעברית דרך הוצאה לאור קינמון, שגם היא הוצאה חדשה והשילוב ביניהן מושלם.

אם מתחשק לכם סיפור אהבה סוחף שמעורר מחשבות, זה הספר עבורכם.

לרכישה  https://cinnamon-publishing.com/be-my-ocean

 

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן