רנו אמיליה, ביסטרו משפחתי ישראלי באווירה נהדרת בבורסה ברמת גן.

אני בחורה של פריפריה. אני לא מהאוהדות הגדולות של תל אביב ותמיד אעדיף פגישה בעיר אחרת שבה זמן חיפוש החניה זהה לזמן ההגעה ואף יותר. לכן כשחיפשתי מקום להיפגש עם חבר טוב באמצע השבוע לארוחת ערב בחרתי רמת גן- באמצע לשנינו, קרוב לאיילון ויש חניה בשפע. כך הגעתי למתחם הבורסה.
האמת היא שעד אותו ערב היתי במתחם הבורסה רק בבקרים או במהלך היום לכן הופתעתי למדי שבערב הוא יחסית ריק ושאחרי השעה 21:00 כבר כמעט אן אדם ברחוב.
מסתבר שרוב האנשים באזור מעדיפים כן לנסוע לתל אביב, ולמרות שהיא באמת לא רחוקה- אולי אם הם היו יודעים איזו מסעדה יש להם ממש מתחת לאף הם היו נשארים יותר באזור. בזמן שחיכיתי לחבר הטוב במקרה ראיתי את השלט של מסעדת 'רנו אמיליה' והיא נראתה לי שקטה ומזמינה אז נכנסתי והתיישבתי וטוב שעשיתי.
כניסה למסעדה צילום: גיל ורון

 

רנו אמילה היתה בעבר מסעדה איטלקית אבל בזמן הקורונה עברה תהליך והפכה להיות ביסטרו משפחתי ישראלי. ארוחת ערב מושקעת וטעימה, בשרים ודגים, פסטות וסלטים ויין טוב- וכמובן גם מנות לילדים כך שכל המשפחה יכולה ליהנות. בזמן שהמתנתי לחבר הטוב שלי קצת התבאסתי שאני לא בדייט.
המקום היה שקט אבל לא שקט מדי, אווירה קסומה של ערב איטלקי או ערב צרפתי, ניחוחות מעולים מהמטבח שמרמזים על טיב הארוחה שעוד תגיע ויין משובח. מה עוד בחורה צריכה?
כשהחבר הגיע הוא היה מופתע שהוא עובד באזור ולא הכיר את המסעדה קודם לכן כי היא ממש מזמינה להיכנס, זאת אומרת שלא רק עליי שררה אותה אווירה קסומה! הזמנו יין לבן, וכל אחד מאיתנו הזמין פסטה אחרת והאוכל הגיע מהר וחם וטעים.
השירות היה מהיר ויעיל לא מציק מדי אבל גם לא צריך לחכות שהמלצרית תסתכל לעברכם. בזמן שהינו שם נכנסו זוגות ובילו ערב שקט ורומנטי וטעים ביחד, ואני חשבתי לעצמי- זה עדיף מתל אביב בהרבה!

 

פנים המסעדה צילום: גיל ורון

 

מנת פסטה צילום: גיל ורון

 

המסעדה כאמור עשתה שינוי בתקופת הקורונה והורידה את הפיצות מהתפריט ומתרכזת בעיקר בארוחות של בשר או דגים ותוספות בליווי יין או בירה לבחירה. לשף קוראים ברק והוא איש מקסים שדואג להוציא מנות גדולות מושקעות משביעות וטעימות ביותר.
בזמן הצהריים המקום מלא בעיקר באנשים שעובדים מסביב באזור הבורסה ובמשלוחים של אנשים שגרים ועובדים מסביב ובערב היא הופכת למקום שקט ונעים לארוחה משפחתית או פגישה עסקית, חברית ואפילו דייט. יש מקומות ישיבה בחוץ ומקום לילדים לשבת ולהתרוצץ שזה יתרון.
מנת המבורגר צילום גיל ורון

 

המסעדה סגןרה בימי שישי שבת לקהל הרחב, אך בימי שישי בוקר או צהריים היא פתוחה לאירועים בלבד - ברית או בריתה, בת מצווה או אפילו חתונה עד 120 איש באווירה אינטימית טעימה ונעימה. מה עוד צריך? לא הרבה. ובטח לא לנסוע עד לתל אביב.
בפעם הבאה שאתם מחפשים מקום טעים נעים ומשתלם באזור רשמו לעצמכם- רנו אמיליה, דרך אבא הלל סילבר 7 מתחם הבורסה רמת גן.
לאתר של רנו אמיליה, לחצו כאן לעמוד הפייסבוק לחצו כאן 
שלכם,
חן

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן