קולקציית האיפור של נטע אלחימיסטר לסקארה ושני פריטים שאתן חייבות לרכוש מתוכה

אני אוהבת איפור ומוצרי טיפוח. מאוד. אני תמיד צוחקת (או שלא) שהאתר הפולני יפשוט את הרגל אם אני לא אבצע את ההזמנה החודשית שלי. אני מוכנה להוציא כסף על מוצר טוב ואיכותי ששווה את העלות, אבל בשנים האחרונות מצאתי שגם בחנויות הזולות יותר כמו סקארה וביוטי קייר אפשר למצוא לא מעט מוצרים שווים בעלות משתלמת ביותר.

הבת שלי מאוד אוהבת את סקארה ולכן מדי פעם אנחנו ניגשות לראות מה חדש. בפעם האחרונה שהינו שם היא רכשה כמה מוצרים מהסדרה של נטע אלחמיסטר, ולמרות שאני לא בקטע של לקנות לפי דוגמניות והליין שלהן, אני חייבת להודות שקולקציית האיפור של נטע לסקארה היא לא פחות ממעולה.

זה לא באמת משנה אם נטע באמת בחרה את האיפור היא מאופרת במוצרים עצמם ומציגה סגנונות איפור פשוטים שמתאימים גם לנערה מתבגרת וגם לאמא שלה.

הקולקציה של נטע לסקארה מכילה את כל מוצרי האיפור הבסיסיים שכל אחת צריכה, מוצרים איכותיים במחירים משתלמים ממש ממסקרה שקופה לגבות דרך מסקרה שחורה ומדגישה וסט צלליות מנצנצות ועד אודם עמיד!!! שהיה בגדר משאלת לב עד שמצאתי אותו! ומצאתי אותו!

במחירים של הקולקציה של נטע ובכלל של המוצרים ברשת סקארה הרשנו לעצמנו לבחור כמה מוצרים להתנסות כששניים מהם אהבנו במיוחד, אחד אני ואחד היה ואנחנו ממליצות עליהם שתדעו מה לקנות גם.

פלטת צלליות מולטי שיין:

הפלטה מכילה שישה גוונים של צלליות , שימר וברונזר שמתאימים לכל גווני העור. בקיץ אישית אני פחות אוהבת להשתמש בצלליות כי הן נמרחות וגם נמנעת באופן כללי מצלליות מנצנצות אבל לקטנה שלי זה בהחלט מתאים.

כמו כן השימר והברונזר איכותיים ומחזיקים לאורך זמן. טיפ מהמאפרת שלי- בכדי שהצללית תחזיק מרחו קודם קונסילר על העפעף ולאחר מכן פדרו מעט. כמובן שבקיץ מומלץ לקבע את האיפור באופן כללי עם ספריי מקבע שעמיד במים. המחיר של הפלטה הוא 39.90 בלבד.

קולקציית איפור שלזט צלליות של נטע אלחמיסטר לסקארה. תמונה מאתר החברה נטע אלחימיסטר
סט צלליות של נטע אלחמיסטר לסקארה. תמונה מאתר החברה

סט לעיצוב השפתיים עיפרון תוחם ושפתון מט:

הטכניקה הידועה לצבע לשפתיים שיחזיק לאורך זמן או לא רק לתחום אותן אלא גם למלא אותן בעזרת העיפרון לשפתיים ולאחר מכן למרוח מעל את האודם.

לי אישית זה לא נוח אז אני תמיד מחפשת שפתון אחד שיעשה את העבודה והאמת היא שהשפתון עושה עבודה מעולה גם בלי העיפרון התוחם. הסט מגיע בשלושה גוונים- ורוד ניוד, אדום עז וחום ניוד. אנחנו בחרנו גוון החום, הוא בולט מספיק אבל לא בולט מדי ויכול להיות מושלם עם או בלי איפור נוסף. והכי חשוב- הוא עמיד!!!

שתיתי ואכלתי והסתובבתי והוא נשאר כמה שעות. מה שכן הוא מורגש על השפתיים ולא קליל במיוחד. הסט עולה 24.90 אני כמובן גנבתי לקטנה את האודם והתבאסתי שלא קנינו גם את הורוד ניוד.

סט עיפרון תוחם ושפתון עמיד של נטע אלחמיסטר לסקארה. תמונה מאתר החברה
סט עיפרון תוחם ושפתון עמיד של נטע אלחמיסטר לסקארה. תמונה מאתר החברה

ניתן למצוא עוד הרבה מאוד מוצרים בקולקציה ועכשיו גם ראיתי שלאנה זק יש קולקציה משלה לסקארה אז כנראה שנבקר שם שוב ממש בקרוב...

שלכן,

חן, צוות TRYILE

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן