צמות של פיות - תכשיטים מיוחדים

פיות הן יצור קסום ומקסים, אנחנו אישית לא מכירות ילדה שלא רצתה בשלב כלשהו להיות פיה... אנחנו עדיין רוצות להיות פיות! ללבוש שמלת טוטו ורודה, לרקוד יחפות בגשם, לפזר אבקת קסמים על כולם ולקשט את השיער עם נוצות. נוצות של פיות כמובן. לא צריך את פורים בשביל לשזור נוצה בשיער או להתקשט בתכשיט עם נוצות, ואנחנו אישית אוהבות תכשיטים ואם הם גדולים צבעוניים מרשימים וייחודיים אז בכלל.

היוצרת של המותג 'צמות של פיות' הבינה שבתוך תוכה כל אחת רוצה, צריכה וגם יכולה להיות פיה. וזה ממש פשוט! הנוצות פשוט עושות את העבודה וכשאת עונדת אותן את מתחילה להרגיש פיה (רק אל תנסי לעופף או לפזר אבקה על אחרים מסביבך..) נוצות בכל הגדלים ובכל הצבעים שאפשר לקשור לשיער, לחבר לבגד או לענוד כעגילים. והתוצאה? תכשיט מרהיב וצבעוני קסום ומושך. ממש כמו פיה אמיתית!

באתר הקסום שלה אפשר למצוא עגילים מנוצות, סיכות לשיער מנוצות, תוספות לשיער מנוצות ומוצרים במהדורה מוגבלת. מנוצות כמובן. הרשמה למועדון שלהם מזכה גם הנחה של 10% על הקנייה הראשונה והשיטוט באתר שלהם קסום וצבעוני ועושה חשק להתקשט בנוצות!

צמות של פיות - תכשיטים מיוחדים. נוצות של פיות. תמונה מתוך עמוד הפייסבוק של החברה
מתוך דף הפייסבוק של 'נוצות של פיות'

מאחורי המותג עומדת גלית ברנשטיין המכינה את כל הפריטים בעבודת יד. הנוצות שבהן היא משתמשת הן נוצות טבעיות אותן היא מייבאת באופן אישי בייבוא מיוחד מחוץ לארץ. אז, היא שוזרת את הפריטים הקסומים שלה אחד אחד בעבודת יד מוקפדת. את אומנות השזירה היא למדה בטיול במזרח לפני שנים רבות והמשיכה לטייל בעולם ולשזור תוך כדי- בהחלט דרך יצירתית לטייל! היא נחשפה לנוצות, התאהבה בהן (אפשר בהחלט להבין אותה) והחלה לשלב אותן בשזירה ובתכשיטים שהיא מעצבת. גלית למדה צורפות, עיצוב אופנה ותפירה ומתוך כל אלה צמח הפלא שנקרא "צמות של פיות".

צמות של פיות - תכשיטים מיוחדים נוצות של פיות 2 תמונה מתוך עמוד הפייסבוק של החברה
מתוך עמוד הפייסבוק של החברה

גלית משתפת שהחזון שלה והשאיפה שלה היא לקשט נשים (והיא עושה זאת מעולה בדרך היצירתית והצבעונית שלה) ולהעניק לכל אחת ואחת מלקוחותיה צבע ועיטור שידגיש את יופיין. באתר שלה וגם בדף הפייסבוק ניתן למצוא דגמים שונים של תכשיטים עם נוצות בעבודת יד מנוצות איכותיות ורכות שמחזיקות לאורך זמן משולבות עם גולדפילד איכותי ועמיד.

אם מתחשק לך להרגיש פיה, אם את אוהבת את הצבעוניות ולבלוט עם כל השמחה והיופי שבך, בטוח שתמצאי פריט (ואפילו כמה פריטים) באתר הפייתי הקסום של גלית.

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן