פשוט וואוו- ערכה משפחתית חגיגית ליום העצמאות ל-10 משתתפים של רותי איזבוצקי

"איזה כיף תכך מתחילים ביצירה!"

ככה מתחיל ההסבר על קופסת היצירה של רותי איזבוצקי שעונה לשם 'פשוט וואוו' וכשמה כן היא. רותי, שאני מכירה כבר הרבה זמן בתור יוצרת DIY של מנדלות משגעות שקל לצבוע וכיף לתלות בבית, הוציאה לכבוד יום העצמאות ערכה מיוחדת של  קטנים עם סטנסילים שמתאימים לחגיגת יום העצמאות, צבעים ומכחולים. חבילה מושלמת שכיף לקבל הביתה בחג ובכלל.

"בכרטיסיה מחכה לכם הסבר על מרכיבי הערכה והנחיות ליצירה. אחרי שמסיימים- תולים את היצירה בבית ומשוויצים בה בכל פעם שאורחים מגיעים. ואם ממש בא לכם לשמח אותי- שלחו לי תמונה לווטסאפ ותראו לי איך יצא"  ככה ממשיך ההסבר על הקופסא וחשוב לי להדגיש אותו כי נדמה שרותי הבינה בדיוק אבל בדיוק איך למכור חוויה ואיך לספק חוויה חיובית ללקוחות שלה. היא מוסיפה כרטיסיה של הסברים מדויקים לכל יצירה כולל הנחיות איך לצבוע את היצירה ואיך לבצע אותה בצורה הטובה ביותר וגם דגשים חשובים כמו העובדה שצבעי האקריליק שמגיעים בערכה לא יורדים בכביסה ולכן ההמלצה היא ללבוש פיג'מה ביתית או לצבוע בזהירות. בנוסף, היא לא רק מסתפקת במוצר המוגמר שהילדים יאהבו – היא מעודדת אותם לתלות את היצירה ולהתפאר במעשה ידיהם ומראה עניין בבקשה שלה לראות את המוצר המוגמר.

"תופעות לוואי לשימוש בערכה- עיניים בורקות מפליאה, קריאות וואו לא רצוניות, דגדוג של פרפרים בבטן" בחיי שלא יכלתי לכתוב את זה יותר טוב ותאמינו לי שאם תצלמו את הילדים שלכם בעת היצירה תהיו עדים בדיוק לתופעות הלוואי האלה!

אז מה אני קיבלתי בערכת ההתנסות?

  • ארבעה קנווסים קטנים עם השבלונה מוכנה עליהם מודבקת בצורה שרק צריך להתחיל לצבוע
  • ארבעה מכחולים בעובי שוני
  • מארז של שמונה צבעי אקריליק בגוונים המתאימים ליצירה
  • כרטיס הסבר עם הנחיות מדויקות וטיפים לביצוע היצירה
  • כרטיסייה על קקטוס- צבר מצוי. הכרטיסייה עצמה לא קשורה לערכה באופן ישיר אלא מהווה תוספת של זמן איכות ויצירה נוספת. מסופר בה בקצרה על הקקטוס בשפה מובנת לילדים ויש בה שתי משימות כיפיות ומשעשעות שהילדים יכולים לבצע לבד או עם ההורים. תוספת לימודית מהנה ומקסימה לערכה.
ערכת היצירה של רותי עם כרטיסית 'קיר ישראלי' על הקקטוס
ערכת היצירה של רותי עם כרטיסית 'קיר ישראלי' על הקקטוס

הערכה של רותי מגיעה בקופסא ממותגת וכתוב עליה 'פשוט וואו' ואכן היא כזו- פשוט וואו! כל חלק בה ממותג ורואים שהושקעה בה מחשבה עד הפרטים הקטנים ביותר. לא חסר דבר בשביל להתחיל ליצור וברגע שפותחים את הערכה על השולחן אפשר לצבוע לצייר וליהנות ולא צריך להשלים פריטים או לחפש דברים שאין בערכה.

"ישראלי זה הכי אחי" קנווס יצירה עם מכחולים בעובי שונה
"ישראלי זה הכי אחי" קנווס יצירה עם מכחולים בעובי שונה
שבלונה של קקטוס עם צבעי אקריליק ממותגים
שבלונה של קקטוס עם צבעי אקריליק ממותגים
ארבע דוגמאות לשבלונות המתאימות ליום העצמאות מוכנים לצביעה קלה ומהנה
ארבע דוגמאות לשבלונות המתאימות ליום העצמאות מוכנים לצביעה קלה ומהנה

ליום העצמאות רותי מציעה ערכה שמותאמת עד לעשרה משתתפים:

הערכה מתאימה מגיל שלוש והיא קלה לביצוע, חוויית יצירה של ממש עם שבלונות שמודבקות על גבי הקנווס בשיטת מדבקת הפלא ומאפשרות צביעה נוחה וקלה ומוצר יפהפה ומדויק.

מה בערכה של יום העצמאות?

  • עשרה קנווסים בגודל של 20X20 עם דוגמאות צביעה המתאימות ליום העצמאות
  • 10 צבעי אקריליק בגווני כחול- ניתן לבחור עד 10 צבעים שונים ולרכוש צבעים נוספים בעלות של 5 ₪ לצבע
  • עשרה מכחולים בעובי שונה לצביעה משותפת

מחיר הערכה כעת הוא במבצע של 299 ₪ בלבד במקום 500, כולל משלוח עד הבית.

רותי סוגרת פינה ליצירה של יום העצמאות ובכלל- הערכה הזו מתאימה ליצירה באופן כללי, ויש לה עוד הרבה מאוד מוצרים וערכות שמומלץ לכם לרכוש, ולהתחיל ביצירה, רק שימו לב לתופעות הלוואי!

 

לרכישת הערכה ולהתרשמות משאר הערכות של רותי- www.ruthyisboutsky.co.il

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן