פריימר ירוק - למה הוא כל כך פופולארי לאחרונה כולל המלצות לפריימרים ירוקים מעולים.

בתור אחת שאוהבת להתאפר ומקפידה על כך על בסיס יום יומי אני מקפידה שיהיה לי מלאי מגוון של מוצרים אבל כמו כל דבר בחיי- רק כאלה שאני משתמשת בהם. ברוב הפעמים כשאני מוצאת מוצר מנצח כדוגמת קרם פנים או מסקרה אני נשארת נאמנה אבל קורה שיוצא לשוק מוצר חדש או שחברה ממליצה על מוצר שלא הכרתי או שהמוצר הקבוע שלי חסר במלאי (מאז שכולן גילו את האתר הפולני!) ואז אני מחפשת מוצר מקביל שיחליף אותו. כך קרה לי לאחרונה עם הפריימר שלי.

עד לא מזמן השתמשתי בפריימר של חברת אסנס (אחרי שהבנתי למה הוא נועד ולמה אני כל כך צריכה אותו ומאז הוא חלק בלתי נפרד משגרת האיפור שלי) ואז יצא לשוק מוצר מנצח והוא פריימר ירוק שמטרתו לנטרל אדמומיות. במקום למרוח פריימר רגיל ולאחר מכן קונסילר ירוק (שגם זה כמעט ואין כבר בנמצא) איחדו את הכל למוצר אחד מנצח. ואיך אני יודעת שהוא מנצח? כי אין אותו במלאי. באף חברה באף אתר!

כך זה קורה עם רוב מוצרי האיפור לאחרונה בעיקר בקרב נערות וצעירות- ביוטרית כלשהי מתנסה וממליצה על מוצר ותוך ימים ספורים הוא פשוט נגמר וגם כאשר מתחדש המלאי הוא אוזל מאוד מהר, תאמינו לי אני בודקת בעקביות... למרות שאני די קרובה לרכוש כל פריימר ירוק שאמצא רק שאמצא אני עדיין מחפשת אחד משלושת אלה שאני ממליצה עליהם בחום:

פריימר נגד אדמומיות של PUPA

פריימר מסדרת Prime me  משמש כבסיס מתקן לאיפור הפנים ונוגד אדמומיות. הוא מאחד את גוון העור ומעניק לו מראה כמה שיותר אחיד וכך מאפשר מריחה קלה ועמידה לאורך זמן של המייקאפ מעליו. ספציפית את הפריימר הזה לא ניסיתי אבל כן ניסיתי את העיפרון הקורקטור שעושה בדיוק את אותה העבודה רק בנקודות קטנות והוא מעולה (וחסר במלאי!)

המחיר שלו נע בין 79-99 ₪ בסופרפארם תלוי במבצע

פריימר ירוק של PUPA. תמונה מתוך אתר הסופרפארם
פריימר ירוק של PUPA. תמונה מתוך אתר הסופרפארם

פריימר נגד אודם בפנים של CATRICE

עוד חברה שלא הכרתי קודם אבל טוב שהכירו לי אותה! אין לי עוד מוצרים של החברה אבל את הפריימר שלה ניסיתי והוא נעים מאוד. הוא מכיל שמן קנאביס שעוזר לשכך אדמומיות ולהרגיע את העור והוא בעל מרקם נעים ומרענן והמחיר שלו משתלם במיוחד- 20 ₪ בלבד ברשת הפארם BE של שופרסל.

פריימר ירוק של CATRICE תמונה מתוך אתר שופרסל אונליין
פריימר ירוק של CATRICE תמונה מתוך אתר שופרסל אונליין

 פריימר בשלושה גוונים של MAYBELLINE

פריימר מסדרת Master prime. איזה כיף שבארץ הבינו שאין סיבה שמותג שעולה גרושים בארצות הברית יעלה פה יקר מאוד והורידו את המחירים של מייבילין מה שמאפשר לרכוש אותו בכיף גם פה. החברה מציעה שלושה פריימרים שניים מתוכם ניסיתי:

גוון 10 להקטנת הנקבוביות (מרגישים שמורחים שכבה מתחת למייקאפ והוא פחות נעים לשימוש)

גוון 20 להארת העור

גוון 30 להסוואת אדמומיות העור (שהוא מעולה!)

40-49 ₪ ברשת סופרפארם תלוי במבצע

פריימר ירוק של MAYBELLINE תמונה מתוך אתר הסופרפארם
פריימר ירוק של MAYBELLINE תמונה מתוך אתר הסופרפארם

כפי שכבר הבנתן אני נוטה לאדמומיות בעור כך שמדובר במוצר שהוא בעיני חובה ובהחלט מומלץ.

אם ראיתן אותו במלאי או מכירות מוצר אחר מוזמנות להמליץ!

שלכן

חן

צוות TRYILE

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן