פרויקט Montignies Park הזדמנות חד פעמית ומשתלמת של השקעת נדל"ן בבלגיה

כולנו מודעים לעליה המתמדת במחירי שוק הנדל"ן בארץ וסביר להניח שנתקלתם בהצעות להשקיע בנכסי נדל"ן בארצות הברית ובמזרח אירופה, אבל האם חשבתם על רכישה של נכס נדל"ן דווקא בבלגיה המתפתחת והמתקדמת? אם לא, זה הזמן. פרויקט Montignies Park פרויקט חדש בפרבר היוקרתי של אחת מהערים המובילות Charleroi  מציע לכם אפשרות השקעה משתלמת ביותר.

קצת על העיר:

העיר ממוקמת במחוז וולוניה (אחד משלושת המחוזות שמרכיבים את בלגיה) ונחשבת לבירה הכלכלית והתרבותית של המחוז. היא העיר החמישית בגודלה במדינה כולה ומהווה את מרכז המסחר הגדול והמשמעותי ביותר בה.

היתרונות שלה הם הקרבה לבירה בריסל (פחות מ-50 ק"מ), נמל תעופה בינלאומי השני בגודלו במדינה וכן איכות חיים גבוהה שמתאימה למשפחות צעירות ועמידות המעוניינות בקרבה למרכז העסקים אבל גם בשקט ואיכות חיים. ניתן למצוא בעיר מוזאונים רבים, מרכזי אמנות ואתרי מורשת לאומית שהוכרו על ידי אונסקו. כמו כן קיימים בעיר מרכזי בילוי ותרבות המציעים חיי לילה תוססים ומגוונים לצעירים.

בשנים האחרונות החלה העיר בתהליך פיתוח רחב כאשר בשנת 204 היקף ההשקעות בה נמדד בסכום של 50 מיליון יורו!!! בחלק מאותו תהליך נבנו מספר מתחמי מגורים, גורדי שחקים ותוכנן פיתוח ושדרוג של כל מתחם העיר התחתית כולל אזור מרינה קטנה. רק בתחילת שנת 2022 נחנך מרכז מסחרי חדש בעיר העונה לשם- Gauche Rive  בשטח כולל של כ-40 אלף מ"ר ובו חנויות, מלון יוקרה ודירות מגורים.

רחוב בבלגיה, צילום מטעם חברת אקסליון
רחוב בבלגיה, צילום מטעם חברת אקסליון

קצת על פרויקט Montignies Park

מיקומה של העיר Charleroi  בקרבת נמל תעופה בינלאומי וקרבה לעיר הבירה ביחד עם תהליך שדרוג המוערך במאות מיליוני יורו הביא לכך שבשנים האחרונות משפחות צעירות ועמידות עברו לעיר לצורך חיים מודרניים, נוחים ואיכותיים.

הפרויקט כולל שמונה יחידות דיור בגדלים שונים עם עיצוב יוקרתי

דירות 2, 3 ו-4 חדרים: 

דירות 3 חד’ החל מ-74,000 יורו

דירות 4 חד’ החל מ-109,000 יורו

מדובר ברכישה אישית וישירה לנכס נדל"ן בבעלות פרטית- השקעה אטרקטיבית לכל הדעות כאשר את ההשקעה מלווה חברת Excelion Development Co. חברה מומחית ועתירת ניסיון בפיתוח, ליווי והשקעה בנכסי נדל"ן בארצות שונות באירופה.

בתים על נהר בבלגיה, צילום מטעם חברת אקסליון
בתים על נהר בבלגיה, צילום מטעם חברת אקסליון

לפרטים נוספים אודות הפרויקט לחצו כאן

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן