לפעמים נדמה לי שהעיר רחובות הופכת לאט לאט למעצמה קולינרית. לחובבי הבשר יש את מסעדת מו ומו המפורסמת, לחובבי הקינוחים יש את הפאטיסרי ברחוב אחד העם או את שף עמנואל בדרך יבנה, את מסעדת ספרה בפארק המדע והרשימה עוד ארוכה.

לאחרונה נוסף שם נוסף לרשימה, מצאתי מעדניה איטלקית ממש במקרה. יצאתי עם חברה להליכת בוקר בשכונה וכבדרך אגב אמרתי לה וואי, אני ממש רעבה. היא מיד ענתה אני מכירה מקום מצוין בואי לפרדייס.

מעדניית פרדייס דלי בכניסה לרחובות, צילום ליבי ברגמן
מעדניית פרדייס דלי בכניסה לרחובות, צילום ליבי ברגמן

בפינת הרחובות הרצל ודרך יבנה, ממש מול הכניסה לפארק המדע, מוסתרת בפינה עומדת לה מעדניה איטלקית -  Paradise Deli. המעדניה נפתחה לפני כשנה וחצי על ידי רודי ואבא שלו מיכאל, שגם מנהלים את המקום.

המשפחה עלתה מאוקראינה לפני הרבה שנים אבל בבית תמיד אהבו לבשל ולאכול אוכל איטלקי, או כמו שרודי הסביר לי "את האוכל מהבית הבאנו לפה".

מאפה תרד וגבינות, מנה ענקית שאפשר לחלוק. צילום ליבי ברגמן
מאפה תרד וגבינות, מנה ענקית שאפשר לחלוק. צילום ליבי ברגמן

בכל בוקר נכנס מיכאל למטבח הקטן ומכין חצ'פורי, 5 סוגים של סנדוויצ'ים טריים, 7 סוגי סלטים, מאפים, לזניית תרד, לזניית פטריות ועוד הרבה דברים טובים כמו 23 סוגים שונים של רביולי - וואו!.

בנוסף לכל הדברים הטעימים האלה תוכלו לרכוש במקום גם יין איטלקי, אוכל טבעוני (סלטים, עוגות וכריכים), קפה, ריבות וקוניפיטורות, מקרונים, כדורי שוקולד, גבינות וכמובן משקאות חמים, קרים, קוקטיילים ויינות מסוגים שונים.

מה למזוג לכם? צילום ליבי ברגמן
מה למזוג לכם? צילום ליבי ברגמן
מתכננים ערב בבית? יש בפרדייס דלי קוקטיילים להכנה ביתית. צילום ליבי ברגמן
מתכננים ערב בבית? יש בפרדייס דלי קוקטיילים להכנה ביתית. צילום ליבי ברגמן

המעדנייה עצמה קטנה ואינטימית, אפשר לשבת על הבר בפנים או להתפנק בשולחנות בחוץ. למרות שהמיקום הוא על הכביש הראשי, לא שמים לב לרעש המכוניות כי יש מוזיקה נעימה ברקע והאיזור תחום בגדר במבוק עם צמחייה שמוסיפה לוויב האיטלקי.

כמובן שיש טייק אווי ומשלוחים עם וולט או תן ביס, כך שאפשר ליהנות מהאוכל הטעים שלהם גם בבית וגם בעבודה. ואם יש לכם אירוע או מפגש של חברים, תוכלו להזמין מהם גם מגשי אירוח.

את כל הטוב הזה תמצאו במעדנייה תוכלו למצוא ברחוב הרצל 219, רחובות והם פתוחים כבר מהשעה 7.00 בבוקר.

פרטים נוספים בנייד 054-761-9239 או באתר https://paradise219.com

שלכם

ליבי ברגמן

רעבים לעוד? הנה עוד כמה המלצות טעימות עבורכם

מתכון לבצל ממולא - מנה טעימה לחג הפסח ובכלל!

אילן שנהב - חותם הקפה, בר קפה מקצועי ברמת השרון

חלב משיבולת שועל - חלב בריא בטעם עדין ומתקתק

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן