פלאפל אס - הפלאפל והסביח הכי טעימים באזור!

בחנוכה מדברים על נס פך השמן ותמיד מזכירים לנו שטיגון סופגניות ולביבות זה לא הכי בריא ולכן משפחות רבות ומאפיות נוטות להכין סופגניות ולביבות באפייה ולא בטיגון. אבל יש מאכל (לפחות עבורינו) שאי אפשר להכין באפיה, אלא רק בטיגון בשמן חם ועמוק ואנחנו כמובן מתכוונות ל- פלאפל.

ולנו יש פלאפל, פלאפל, פלאפל.. תודו שגם לכם השיר הזה מתנגן עכשיו בראש בזמן שהפה מתחיל לרייר על מנת פלאפל טעימה עם כדורים חמים, חומוס, צ'יפס וסלט. אבל מה כבר אפשר לחדש בפלאפל, אתם בטח שואלים? הרי בכל פלאפליה יש שלט גדול שאומר "הפלאפל הכי טעים בארץ". בתור חובבות פלאפל מושבעות וכמי שמבלות הרבה זמן בדרכים בין פגישה לפגישה, אנחנו נוהגות לאכול בכל מיני דוכני פלאפל במקומות שונים בארץ ומעטות הפעמים בהן אמרנו "וואלה! זה פלאפל טעים! נחזור לפה!" אבל זה מה שקרה לנו כשביקרנו בדוכן 'פלאפל אס' באזור והיינו חייבות להמליץ לכם בפה מלא.

הגענו אל המקום ממש במקרה, יצאנו מפגישה וחיפשנו משהו לאכול וקלטנו שלט שאומר "הפלאפל והסביח הכי טעימים באזור" ואנחנו? ברור שהיינו חייבות לנסות.

פלאפל אס - הפלאפל והסביח הכי טעימים באזור! כדורי פלאפל חמים. צילום פלאפל אס
צילום פלאפל אס

נתחיל מזה שהגענו לדוכן וקשקשנו ובכלל לא שמנו לב שאנחנו בלי מסכות (תמיד תקחו אחת ספייר בתיק!), אז המוכרת המקסימה הציעה לנו שתי מסכות משלה. כבר התחלה כייפית של שירות אדיב! המוכרת היתה נעימה, קשקשה איתנו תוך כדי הכנת המנות, מרחה את החומוס בנדיבות והיתה סבלנית וזריזה למרות שכבר התחיל להיווצר תור ארוך מאחורינו.

כשקיבלנו את המנות שלנו (והיתה איתנו ילדה מאוד בררנית עם תנאים מאוד ברורים ולא מתפשרים לאיך צריך להכין לה את הפלפאפ שלה) ולקחנו את הביס הראשון, ממש אבל ממש התלהבנו כי המוכרת המקסימה גם פירגנה לנו בשקית צ'יפס טעים בצד. ומה נגיד לכם? היה טעים! ממש טעים! יותר נכון כמו שהקטנה אמרה דלישייס וזו כידוע מילה הרבה יותר חזקה מ'טעים'. באמת, אבל באמת שהרבה זמן לא אכלנו כזו מנה טעימה.

אהבנו גם את המיתוג של המקום "רעבים? יש לנו קלף מנצח עבורכם! פלאפל אס" עם איור של שלושה כדורי פלאפל במקום הקלף של האס. אז אנחנו לא יכולות להעיד על הסביח כי לא טעמנו אבל אנחנו בהחלט יכולות להסכים שיש אמת בפרסום שזה הפלאפל הכי טעים באזור!

אם יוצא לכם לאזור וזה לא משנה אם הגעתם לפגישה, סידורים או סתם לבקר חברים, כדאי שתרשמו בפניכם-

פלאפל אס, קניון אפרידר, המצודה 6 אזור

הם פתוחים להזמנות וטייק אוויי במספר 053-5526671

בתאבון!

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן