יש הרבה דברים שתקופת הקורונה והזמן שלנו בסגר לימדו אותנו וגרמו לנו להבין ואחד מהם הוא שלהיות סגורים בבית עם ילדים שמשעמם להם יכול להטריף את כולם. זה לא סוד שילדים יכולים להוציא אותנו מהכלים בכל יום רגיל ובסופי שבוע ארוכים אבל תקופה כזו ארוכה יכולה להיות או מאוד כיפית מבחינת משפחה והתחברות, או ממש סיוט עבור חלק מהילדים והמשפחות.

כמה שקשה לנו עם התקופה הזו אנחנו נוטות לראות את הצדדים החיוביים שבה וליהנות (או לפחות לנסות ליהנות) מהזמן המשפחתי שנוצר לנו מבלי שביקשנו. אפשר לריב ולהתלונן ולהתעצבן וזה קורה מדי פעם אבל אנחנו אישית מעדיפות לבלות עם הילדים, לשחק משחקים, וגם ליצור דברים ביחד בזמן יצירה משותף. זמן יצירה משותף הוא אחד מהזמנים הכי כיפיים ומחברים שלנו כמשפחה, מצאנו את עצמנו בתקופה הזו אופות עם הילדים, מציירות עם הילדים, עושות פאזל עם הילדים.

והאמת?

זה מאוד נחמד וכיף ומקרב אבל גם לפעמים מתאים לנו לשתות קפה בשקט או לקרוא ספר (שגם לזה פתאום יש לנו קצת יותר זמן) ושהילדים יעסיקו את עצמם בזמן הזה. לצורך העסקה עצמית שלהם צריך יצירה מעניינת וכייפית שמצד אחד היא מאתגרת מספיק שהם ירצו לנסות לבצע אותה ומצד שני היא קלה מספיק בכדי שהם יצליחו לבצע אותה באופן עצמאי מבלי לקרוא "אמאאאא" כל רגע.

המזל שלנו שבדיוק בסגר הזה (וחבל שלא בסגר הקודם ואפילו לפניו!) גילינו את ערכות היצירה של ניק נאק. יש להם אתר סופר מגניב עם הרבה חומרי יצירה למי שיש לו רעיונות לביצועים באופן עצמאי, וגם ערכות מוכנות מראש כמו ערכת כלבים וחתולים שמכילה עשרים וארבעה דפים של אוריגמי, הוראות קיפול ודפי מדבקות לקישוט. ערכה נוספת וסופר מדליקה שרכשנו היא ספר יצירה של פרצופים שובבים. עשרים וארבעה דפים של פרצופים ושלוש מאות מדבקות ליצירת פרצופים לפי הדמיון המתפרע. הערכה השלישית היא לא ערכה אלה בעצם משחק- משחק הזיכרון המוכר והאהוב על כולם הפעם בצורות של בייגלה צבעוני ומדליק.

ערכות יצירה וחוברות פעילות של ניק נאק. ערכה ליצירת פרצופים מצחיקים. צילום: מאתר החברה
ערכת יצירה של פרצופים מצחיקים צילום מהאתר
ערכות יצירה וחוברות פעילות של ניק נאק ערכת אוריגמי של כלבים וחתולים צילום מאתר החברה
ערכת אוריגמי כלבים וחתולים צילום מהאתר

 

הילדים עיצבו והדביקו ציירו וקישטו. לאחר מכן הם יצרו כלבים וחתולים ועשו מרוץ חיות בסלון ובסוף הם קינחו בלפחות שעה של משחק זיכרון מגניב שלאחריו לכולנו היה חשק למשהו מתוק כמו הבייגלה שבתמונה אז חזרנו לזמן פעילות משותפת ואפינו ביחד עוגיות.

חברת ניק נאק מכריזה באתר שלה שהיא מציעה חוברות, ערכות ומדבקות שמוציאות את המשפט 'משעמם לי' מחוץ לחוק והאמת היא שמהניסיון שלנו הם די צודקים כי לא שמענו ילדים מתלוננים או משתעממים כל זמן שהתעסקו בערכות. ובתקופה הזו הם גם שולחים את הערכות עם שליח עד הבית או לנקודת האיסוף הקרובה. מומלץ!

ערכות יצירה וחוברות פעילות של ניק נאק. משחק זכרון מתוק במיוחד. צילום: מאתר החברה
משחק זיכרון של בייגלה מעורר תאבון. צילום מהאתר

ואם אנחנו כבר מדברות על אוכל, יצירה וילדים, אולי תרצו לבדוק את הערכה לקישוט עוגיות שמתאימה לילדים קטנים וגדולים גם יחד.

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן