עמית גמגמנית - להפוך את השוני לייחודיות

להיות ילד שונה, וזה לא באמת משנה במה מתבטא השוני, זה לא דבר קל. מראה שונה כמו שיער ג'ינג'י או המון תלתלים, גשר על השיניים, אפילו משקפיים, טיקים, קול קצת גבוה מדי, יותר מדי נמשים, גמגום.... אלא רק חלק מהדוגמאות שיש לכל אחד מאיתנו, ואם נסתכל סביבנו נראה שכל אחד מאיתנו שונה ואחר ויש לו משהו קצת יותר בולט, אבל כילדים השוני בולט יותר, וזה הופך אותם לפגיעים יותר, אפילו למטרה קלה ללעג של אחרים.

מי לא זוכר את עצמו בתור ילד מתבייש במשהו ומסתיר אותו, משהו שהיום יכול להיראות לנו לגמרי שטותי וזניח אבל אז היה אחד הדברים שהכי הפריעו לנו ורצינו שיעלם ועכשיו!

אפרת וקסלר גואטה, אמא לשלושה העוסקת בחינוך, גדלה כילדה ונערה גמגמנית. זה לא הפריע לה להגיע לאן שהגיעה, אולי זה אפילו חישל אותה, אבל זה לא היה קל. ביחד עם אחיה, צור (שגם הוא עוסק בחינוך), אפרת כתבה ספר ילדים על ילדה בשם עמית המתמודדת עם גמגום בבית ובבית הספר. הספר מתאר בגובה העיניים כיצד עמית מרגישה וכיצד התמיכה שקיבלה מהסביבה עזרה להסתכל על הגמגום כדבר מיוחד.

עמית גמגמנית - להפוך את השוני לייחודיות. כריכת הספר בעיצובה של תמר צוצלי נס
עמית גמגמנית - להפוך את השוני לייחודיות. כריכת הספר בעיצובה של תמר צוצלי נס

מעבר לעובדה שכל ילד, או מבוגר, שגמגם או מגמגם ימצא את עצמו בסיפור ואפילו ייזכר בדברים שקרו לו ושעבר כשהיה ילד, זהו סיפור המעודד באופן כללי קבלה עצמית- ולא משנה מה השוני שלך.  כי כמו שאמרנו, וזו לא קלישאה- כולנו שונים ואחרים. ואם נסתכל על השוני כייחודיות - נבין שאנחנו לא שונים, אנחנו מיוחדים! כולנו שונים זה מזה- וזה מה שהופך אותנו למיוחדים, ייחודיים וכל כך מעניינים.

יש לנו עוד דרך רבה וארוכה לעשות בתחום החינוך בלחנך ילדים לקבל ילד שונה, וגם את ההורים שלהם על הדרך, והספר של אפרת הוא בהחלט חלק מבורכת מהדרך הזו.

לפרטים נוספים על רכישת הספר ניתן לפנות ישירות אל אפרת 052-6410143

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן