עוצר נשימה - ספר קומיקס מרתק וקסום על אהבה בין שני נערים

הילדים שלי מאוד אוהבים לקרוא כך שאנחנו מבלים לא מעט זמן בין הספרייה לבין חנויות הספרים השונות.

הם תמיד יתלהבו אם יתקלו בסטימצקי או בצומת ספרים ועבורם לקבל ספר מתנה זה מרגש במיוחד. גם אני היתי כזו תולעת ספרים ואני ממש שמחה שהצלחתי להעביר את הלאה לשניהם.

כשהייתי בגילם וגם היום אהבתי במיוחד לקרוא ספרי קומיקס. כשהייתי בגילם הקומיקס היחיד שהיה היה זבנג. עד כמה שהוא היה מגניב וחיכינו כל שבוע לפרק הבא וכשיצאו הספרים והיומנים קנינו את כולם- הוא היה הכל חוץ מפוליטיקלי קורקט.

הדמויות היו קיצוניות ובלי מעצורים, הם העבירו לנו מסרים שלא נאה ולא יאה להעביר לילדים בגילנו אבל אנחנו גם לא קראנו את הקומיקס ככה אלא פשוט נהננו.

היום גם לקומיקס יש תפקיד בחינוך של הילדים והוא מעביר מסר, מלמד לקח, מרחיב להם את הידע.

האמת? אני יותר מבעד. אני אוהבת את זבנג אבל בתור אמא לא היתי רוצה שהילדים שלי יקראו אותו, עם כל הכבוד לאורי פינק וליצירתיות ולכישרון שלו.

לאחרונה יצא לי להיתקל בספר קומיקס שכל כך התרגשתי לראות כי שוב, לנו לא היו כאלה ספרים בגילנו בטח לא כאלה שעוסקים בנושאים כמו אהבה בין נערים.

כשהראתי לבן שלי את הספר בהתלהבות הוא לא הבין מה אני רוצה ומה מיוחד בספר. "אהבה זו אהבה" הוא אמר לי בבגרות המאפיינת אותו. הם דור אחר, אהבה בין בן לבן היא לא שונה מאהבה של בן לבת או בת לבת. היא פשוט אהבה.

עוצר נשימה - ספר קומיקס מרתק וקסום על אהבה בין שני נערים קרדיט לצילום מתוך אתר סטימצקי
עוצר נשימה - ספר קומיקס מרתק וקסום על אהבה בין שני נערים קרדיט לצילום מתוך אתר סטימצקי, כריכה קדמית

ובכל זאת, מדובר בספר הראשון שאני נתקלתי בו שפונה ישירות לילדים ובני נוער ומדבר על אהבה וזוגיות בין שני בנים מתבגרים בני ארבע עשרה. ולכן הוא כן מרגש והוא כן חשוב.

עוצר נשימה - ספר קומיקס מרתק וקסום על אהבה בין שני נערים קרדיט לצילום מתוך אתר סטימצקי, כריכה אחורית
עוצר נשימה - ספר קומיקס מרתק וקסום על אהבה בין שני נערים קרדיט לצילום מתוך אתר סטימצקי, כריכה אחורית

הספר עוסק בשני בנים מתבגרים שלומדים באותו בית הספר אבל לא מכירים אחד את השני. לאחד קוראים ניק ולשני צ'ארלי ובאחד השיעורים המשותפים שלהם המורה מושיבה אותם ביחד והם מתחברים. העניין הוא שצ'ארלי לא רק מתחבר לניק אלא ממש מתאהב בו והוא גם בטוח שניק ממש לא בעניין.

לא ממש מפורט מה יהיה הלאה רק רומזים לנו ש "באהבה אין חוקים" וש"ניק מתעניין בצ'ארלי הרבה יותר ממה שצ'ארלי יודע או מתאר לעצמו".

כך מתחיל סיפור אהבה בין ילד מתבגר לחברו ברומן עוצר נשימה שמוצג כולו בקומיקס נגיש ומופלא שמותאם לילדים. בתור אמא לילדים מתבגרים שמתעסקים לא מעט באהבה בין המינים אני יותר משמחה שהם רצו שאקנה את הספר, ם אם מבחינתם אין פה סיפור אהבה מיוחד אלא פשוט סיפור אהבה.

את הספר תוכלו לרכוש באחת מחנויות הספרים או באינטרנט.

שלכם,

חן, צוות TRYILE

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן