סבתא טה-דאם- ספר ילדים שמעודד יצירתיות

כולנו זוכרים את ספרי הילדות שלנו ולא סתם. לספרי ילדים יש השפעה מאוד גדולה עלינו בגילאים שונים והם נשארים איתנו גם כשאנחנו מתבגרים ובמיוחד כשאנחנו הופכים להורים. תחשבו רגע איך תרגישו אם תקריאו לילד שלכם את אחד הספרים האהובים ביותר עליכם בתור ילדים והוא לא יתחבר...

יש כמה ספרים מוכרים וידועים שהפכו לספרי ילדים של כולם אבל לכל אחד מאיתנו יש את הספר המיוחד הזה שהתחברנו אליו באופן מיוחד, ספר ילדים מוכר יותר או מוכר פחות זה לא משנה. זה יכול להיות ספר עם עלילה שמאוד אהבנו, סיפור שהיתה בו דמות שהתחברנו אליה במיוחד או סיפור עם מוסר השכל שלימד אותנו משהו חשוב שלקחנו איתנו הלאה.
אם אתם מחפשים ספר כזה, שהוא לאו דווקא מספרי ה"קאלט" המוכרים על כל הילדים (יותר נכון עוד לא אבל הוא בהחלט בדרך!) אבל בהחלט ספר שילמד אתכם ואת הילדים שלכם המון, יגרום לכם לחייך וגם תוכלו להתחבר אליו ביחד- אז כזה הוא הספר 'סבתא טה-דאם'.

"סבתא טה דאם" ספר ילדים שמעודד יצירתיות. הכריכה, מתוך עמוד הפייסבוק
"סבתא טה דאם" הכריכה. מתוך עמוד הפייסבוק

את הספר כתבה מורן אלטרמן רוזנבאום והוא מספר על מערכת יחסים קסומה בין סבתא לבין הנכד שלה. ולמי מאיתנו אין סבתא אהובה שיש לנו איתה מערכת יחסים קסומה וישמח לדעת שכתבו על זה ספר? בסיפור הסבתא מאמינה שבעזרת חשיבה יצירתית אפשר להתגבר על כל אתגר ועל כל מכשול וכך היא מלמדת את הנכד שלה, בדרכה הייחודית והקסומה שכל משבר הוא הזדמנות. היא לא רק מלמדת אותו בדיבור אלא בהנגשת נושא היצירתיות, הסקרנות וחשיבה מחוץ לכל צורה אפשרית! בעיקר היא מלמדת אותו שפשוט אפשר ולפעמים זה יותר פשוט ממה שחושבים.

הרעיון העיקרי שעומד מאחורי הספר, והוא עושה זאת בצורה נהדרת וצבעונית הוא לעודד יצירתיות אצל ילדים, לפתח אצלם את היכולת להתבונן על מצבים שונים אליהם נקלעו מנקודות מבט אחרות וזוויות אחרות וכמובן לא להיתקע עם הידע הישן והמחשבה בתוך הקופסא אלא לחשוב מחוצה לה. הספר מסייע להתמודד עם משברים בצורה משעשעת וכיפית לקריאה גם לילד, גם להורה וגם לסבתא כמובן.

מתנה מעולה לכל נכד, וגם לכל סבתא! (כדאי שיהיה ספר בקרוב לסבא שלא יקנא....)

ואם אתם מחפשים ספר נוסף שעוסק בהתמודדות עם משברים בצורה שונה ומעניינת כמובן שיש לנו אחלה המלצה....

 

 

 

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן