ממלא קמטים עם אפקט מידי של ד"ר אלמן - מומלץ!

קרמים להעלמת קמטים...סרומים למתיחת העור וטשטוש הקמטים...טיפול ייחודי שמבטיח שתצאי ממנו צעירה בעשור לפחות!

אני לרוב לא מתפתה לפרסומות האלה, פה ושם קונה קרם חדש שנועד להצעיר את העור ולמנוע הופעה של קמטים חדשים. הצערה הוא לא בדיוק עושה אבל יש מצב שהוא מונע הופעת קמטים חדשים אז אני ממשיכה להשתמש, למה לא?

אבל להעלים את אלה שיש לי? מבחינתי להעלים קמטים זה כמו להעלים סימני מתיחה. לא יקרה, לפחות לא אצלי.

ושלא תחשבו שיש לי קמטים מטורפים כן? עוד לא הגעתי לגיל ארבעים אבל הגיל וחוסר השמירה על העור כשאני היתי נערה (חוסר מודעות!) כולל הבעות הדאגה והחשיבה שיש לי באופן תמידי גרמו לקמטים שעל גבי המצח לקפוץ ראשונים ולהודיע שהם פה ואז גם אלה בין העיניים הצטרפו וגם כמה ליד השפתיים.

קיצר שלום קמטים וכנראה לא להתראות.

ואז חברה דחקה בי לנסות את המזרק ממלא הקמטים של ד"ר אלמן שאומרים עליו שהוא בעל אפקט מידי. מה יש לי להפסיד? במידע על המזרק מצוין שמדובר במוצר ייחודי בצורת שפופרת ובה קרם שנועד להפחית את מראה הקמטים והקמטוטים על ידי המילוי שלהם וההחלקה שלהם. הוא לא מוצר ארוך טווח כלומר האפקט הוא מידי אבל תקף עד לשמונה שעות אז זה סוג של בוטוקס רק בלי הזריקה בלי הכאב וגם הרבה יותר בריא.

ממלא קמטים עם אפקט מידי של דר אלמן - מומלץ! תמונת מזרק באדיבות דר אלמן
תמונה מטעם ד"ר אלמן

אז ניסיתי. השימוש בו נוח הרבה יותר מקרם, האפקט אכן מידי אבל בעיקר בקמטוטים שנראו קצת יותר מלאים או יותר נכון נראו פחות. המרקם באמת נוח ונמרח בקלות והמראה הוא נעים, טבעי והתחושה שלו נעימה ונוחה על העור- בדיוק מה שכתבו והבטיחו אכן קיימו. על הקמטים העקשניים במצח הוא קצת פחות עבד (כמו שהבן שלי אומר לי אני חייבת להפסיק לדאוג ולקמט את המצח!) אבל מסביב לפה ובין הגבות אהבתי מאוד את התוצאה.

החומר שבתוך המזרק יוצא במרקם של משחה נעימה במיוחד ובה יש חומרים פעילים כמו חומצה היאלורונית, וויטמין A שהוא חיוני לעור וגם חומר Matrixyl 3000 שביחד עם שאר החומרים מזין את העור, מגן עליו וגם דואג למראה עור צעיר ובריא יותר בטווח הארוך.

אם אתן לא מאלה שרוצות להזריק כל מיני חומרים אבל כן קצת (או הרבה) מתבאסות על הקמטוטים שיש לכן על הפנים זה חומר מעולה, שוב- אצלי בקמטים הוא פחות עשה את העבודה אבל כל אחת היא אחרת וכמו שכבר כתבתי- אין מה להפסיד רק להרוויח!

מחיר המזרק עומד על 490 ₪ ותוכלו להשיג אותו בסניפי הרשת של ד"ר אלמן או און ליין: /www.elman.co.il/shop

שלכן,

חן

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן