כל אחד מאיתנו סובל מכאב. בין אם מדובר בכאב נפשי או פיזי, התנהלות יום יומית עם כאב גורמת לקשיים בתפקוד ולירידה במצב הרוח הכללי. כחולת קרוהן, שאובחנה לפני יותר מ 25 שנה, הכאב אינו זר לי.

עם השנים למדתי להתנהל איתו ולנהל אותו. אך בשנה האחרונה כאשר אובחנתי עם קרע במיניסקוס ודלקות חוזרות בתעלה הקרפלית, התחלתי להרגיש שאני יותר חולה ועצובה מאשר בריאה ושמחה והשינוי חייב להגיע.

אני לא זוכרת איך בדיוק הגעתי אל יפעת סגל חיון Dip.Ac, M.Sc, אולי זו היתה המלצה של חברה אולי בעקבות פוסט שהעלתה בפייסבוק, אבל מאז שהגעתי אליה  חיי השתנו לטובה בצורה משמעותית. בהתחלה הייתי הולכת אל יפעת כאשר הכאבים היו בשיאם ואני עם דמעות בעיניים.

זה היה ממש כמו לקרוא למכבי האש כשהשריפה משתוללת בכל הבית. אך ככל שעברתי עוד ועוד טיפולים, הבנתי שאין מה לחכות לרגע האחרון, כשהכאב במלואו עוצמתו אלא להקדים תרופה למכה.

יפעת סגל חיון מטפלת בדיקור, שיאצו ופרחי בך צילום עדי סגל
יפעת סגל חיון מטפלת בדיקור סיני, שיאצו ופרחי בך צילום עדי סגל

ואכן כך עשיתי. בעזרת הטיפוליים העקביים אצל יפעת הצלחתי להבין שיש מחזוריות לכאבים שלי, כך שיכולתי לעשות טיפול מונע ולעצור או למתן את הכאב הרבה לפני שהוא התעורר. לאחר כל טיפול הרגשתי רגועה, שלווה ונינוחה וגם אם הכאב היה מגיע, עוצמתו היתה פחות בצורה משמעותית.

הטיפול בקליניקה

יפעת מטפלת בכל אחד ובכל גיל - גברים, נשים, ילדים ואפילו תינוקות (והיא גם מתנדבת ומטפלת בניצולי שואה). במסגרת הטיפולים שלה בקליניקה היא עוזרת להתמודד עם בעיות חרדה, בעיות נשימה וכאבים. כל טיפול אצל יפעת מלווה באווירה רגועה, שיחה נעימה ומגע עדין וחם.

יפעת סגל חיון בזמן טיפול שיאצו, צילום עדי אבני
יפעת סגל חיון בזמן טיפול שיאצו, צילום עדי סגל

יפעת, מטפלת במגוון בעיות גופניות ונפשיות בשלוש שיטות עיקריות:

שיאצו - שיטת טיפול המזכירה עיסוי. במהלך הטיפול יפעת לוחצת, נשענת ומפעילה לחץ על נקודות שונות בגוף במטרה לשנות ולווסת את זרימה האנרגיה שבגוף.

דיקור סיני - בעזרת מחטים ממש ממש קטנות יפעת נוגעת בנקודות בהן ניתן להרגיע את הכאב ולעזור לו לצאת מהגוף. זה נשמע אולי מוזר אבל מדובר בשיטת טיפול הקיימת למעלה מ- 3000 שנים ובעולם כולו.

פרחי באך - זוהי שיטת טיפול המתבססת על תמצית אלכוהול בשילוב ניצנים, פרחים, שיחים ועצים. את התמציות יפעת יוצרת על ידי תערובת מותאמת אישית מתמציות של מרכז באך העולמי והן נועדו בכדי לטפל בעיקר בבעיות ריגשיות כגון חרדות.

בטיפולים יפעת נוהגת לשלב בין השיטות ואם יש צורך היא גם תוסיף טיפול בצמחי מרפא שונים, קיניוטייפינג, רצועות אלסטיות צבעוניות המודבקות על הגוף ועוזרות לטיפול בבעיות אורתופדיות וכאב וטיפול בשמנים אתריים, שמנים המיוצרים ממיצוי של חומרים פעילים בצמחים שונים כגון מנטה אקליפטוס, לבנדר ועוד.

 

יפעת סגל חיון בעת טיפול שיאצו צילום עדי סגל
יפעת סגל חיון בעת טיפול שיאצו צילום עדי סגל

נעים להכיר, יפעת סגל חיון

לא תמיד עסקה יפעת בטיפול ובריפוי אנשים. בעברה עסקה במחקר בתחום הביולוגיה והיא בעלת תואר שני מחקרי. במשך שנים עבדה בחברת ביוטק, משם התקדמה וניהלה מעבדה במכון ויצמן, אבל כל הזמן הרגישה שהיא לא מגשימה את ייעודה האמיתי.

לאחר שהבינה כי מציאת תרופות והבאת מזור לאנשים חולים וכואבים היא תהליך ארוך ומייגע היא החליטה לשנות כיוון, אך לא ידעה מה ללמוד. בעקבות בעיה רפואית ממנה סבל בנה הבכור היא הופנתה אל מדקר סיני המטפל בילדים וראתה כי לאחר הדיקור מצבו השתפר משמעותית. היא הוקסמה מתהליך הריפוי אך לא חשבה לחקור אותו לעומק ופשוט המשיכה בעבודתה.

כשנתיים לאחר מכן, עברה יפעת תאונת דרכים שהותירה אותה עם כאבים קשים ונכות. התרופות והפיזיותרפיה כמעט ולא עזרו והיא פנתה שוב אל הרפואה המשלימה. בעזרת טיפולי דיקור סיני ושיאצו, יפעת חזרה לתפקוד מלא תוך זמן קצר. אלא שהפעם נגמלה בליבה החלטה להבין מה היה מקור ההצלחה של הטיפולים.

כמה חודשים לאחר מכן היא נרשמה ללימודי רפואה סינית במסלול של 4 שנתי בפקולטה לחקלאות, ברחובות. "אני מודה שהגעתי סקפטית לחלוטין ללימודים", מספרת יפעת על עצמה, "הופתעתי לגלות עד כמה הרפואה הסינית מסבירה בפשטות ובבירור כל מיני כאבים ומכאובים ומחלות שונות, ונותנת כלים יפים ופשוטים להקל על המכאובים השונים בגוף ובנפש".

אז לא משנה מה כואב לכם, קיים סיכוי גדול כי יפעת תעזור לכם להקל על הכאב ואף לפתור את הבעיה.יפעת סגל חיון, Dip.Ac, M.Sc, מטפלת בקליניקה ברחובות או מגיעה לביקורים ביתיים בתוספת תשלום. ניתן ליצור איתה קשר בטלפון 050-7234908  או דרך האתר.

ניפרד בבריאות טובה וחיים חופשיים מכאב

ליבי ברגמן
פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן