להתפנק בחורף חמים עם הפיג'מות של בוניטה דה מאס

העונה האהובה עלי ביותר היא הסתיו. כשגרתי בלונדון נהנתי לראות את השמיים האפרוריים ואת הרוח הקרירה בבוקר, כשגרתי בבוסטון אהבתי לראות את עלי השלכת נערמים בחצר באלפי גוונים של חום, צהוב וכתום.
אבל יותר מהכל אהבתי לחדש את מלאי בגדי החורף שלי במלא פיג'מות מפנקות ונעלי בית חמימות.
נעלי בית ורוד עתיק, מחיר 75 ש"ח, צילום יערית יוסף
אבל עברו כבר יותר משש שנים מאז שחזרתי לארץ (אמאל'ה, איך הזמן טס!) ובכל שנה אני מוצאת את עצמי משוטטת בין חנויות כדי למצוא את הפיג'מה הכי מפנקת והכי נעימה שיש. רב הפיג'מות שמצאתי היו פיג'מות טריקו או פוטר שהרגישו נוחות, אבל בואו נודה באמת סתמיות.
השנה החלטתי שאני לא מוותרת עד שאני מוצאת פיג'מות רכות כמו שהיו לי בחו"ל. רציתי פיג'מת פלנל או חלוק נעים להסתובב איתו בבית והייתי על סף יאוש עד שחברה המליצה לי על בוניטה דה מאס.
חליפת פוטר מנומר, מחיר 181 ש"ח, צילום אמיר יהל
בוניטה דה מאס? שאלתי אותה. הם בעיקר חנות שמוכרת תחתונים וחזיות, לא? ובכן - לא!
מסתבר (ולא ברור לי איך לא ידעתי את זה קודם) שבוניטה דה מאס מוכרים הרבה יותר מתחתונים וחזיות. גם בחנויות וגם באתר תוכלו למצוא מגוון של פיג'מות פלנל, פיג'מות סאטן, חולצות שינה רכות ונעימות, חליפות פוטר, חלוקי ופיג'מות וכמובן שאי אפשר בלי נעלי בית מפנקות וחמימות.
בשנים האחרונות היה מין טרנד כזה של פיג'מות מיקי מאוס וטוויטי ועוד כל מיני עיצובים מצועצעים שלא היו לטעמי, בכל זאת אוטוטו אני חוגגת 45.
תארו לעצמכן כמה שמחתי למצוא בבוניטה דה מאס פיג'מות בעיצובים שמתאימים לכל הגילאים, גם עיצובים שמשלבים את הלו קיטי וגם עיצובים המשלבים אלמנטים גרפיים או עיצוב חלק.
פיג'מות סאטן, מחיר 175 ש"ח, צילום אמיר יהל
לרגל הסתיו, בוניטה דה מאס מציעה בחנויות ובאתר מגוון הנחות:
30% הנחה על כל חליפות פנאי, פיג'מות סאטן וחלוקי פלאפי, ועד 50% הנחה על פיג'מות חורף (כל המחירים בתמונות המצורפות הן לאחר ההנחה).
ההנחות יהיו בתוקף עד 31.10.21 ו/או עד גמר המלאי.
שלכן,
ליבי ברגמן
צוות TRYILE
פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן