להפוך לסיפור הצלחה בשיטת ארכיטקטורת חיים, ספר חדש מאת אודליה אלכסנדרוביץ

הרבה אנשים מדברים על החלומות שלהם, מרצים עליהם וכותבים עליהם אבל לאו דווקא חיים אותם. אודליה אלכסנדרוביץ בת 46 נשואה + 3 עושה את כל אלה. כבר בהיותה נערה החליטה שהיא הולכת עם החלומות שלה עד הסוף- וכך עשתה, כבר בגיל 14 כשעזבה את בית הוריה בנהריה והרחיקה עד מצפה רמון בכדי ללמוד תיאטרון.

מאז כבר הספיקה לחזור צפונה, להפסיק ללמוד תיאטרון, להתגייס ולהכיר את בעלה אסף, לטייל בדרום אמריקה, לחזור, ולהתקדם מעלה בתעשיית השיווק וקידום מכירות.

להפוך לסיפור הצלחה בשיטת ארכיטקטורת חיים ספר חדש מאת אודליה אלכסנדרוביץ
להפוך לסיפור הצלחה בשיטת ארכיטקטורת חיים ספר חדש מאת אודליה אלכסנדרוביץ

בגיל שלושים, לאחרה לידת ביתה השנייה החלה אודליה לחפש את מקומה, לשאול את עצמה שאלות כמו -

מה את אוהבת לעשות?

מה בא לך להיות?

במה את טובה?

והתשובות שענתה לעצמה הביאו אותה לצאת לדרכה כעצמאית. אודליה עשתה הסבה מקצועית, למדה קורס איפור מקצועי ובנתה לעצמה קריירה מפוארת אך גם את התחום הזה מיצתה במהירות והחלה לשאול את עצמה שוב שאלות:

במה את טובה?

מה הניסיון שלך?

מה את אוהבת לעשות?

מה החזון שלך?

אותן שאלות שחזרו על עצמן שוב הביאו את אודליה ללמוד אימון בכדי קודם כל לקבל את ההחלטות הנכונות עבור עצמה וגם למקד אחרים לקבל את ההחלטות הנכונות עבור עצמם- בעיקר כשמדובר בבחירת קריירה. היה לה חשוב לדייק את עצמה, למצוא את עצמה, למצוא את הייעוד שלה ואת מה שנכון עבורה תוך העצמה והגשמת החלומות שלה.

במקביל לעבודתה כמאפרת היא החלה לפתח שיטת אימון משלה, לכתוב הרצאות וספרי אימון שמטרתם לסייע לאנשים לקבל החלטות נכונות בתחום הקריירה- מה ללמוד, במה לעבוד, אם ומתי לעשות הסבה עצמאית, האם לפתוח עסק ועוד.

לשיטת האימון שלה קראה אודליה 'ארכיטקטורת החיים' שכן כמו שארכיטקט מתכנן את הבית כך צריך לתכנן את האימון. ארכיטקט אוסף את הנתונים הרלוונטיים- מה הם רצונות הדיירים, הצרכים שלהם, החלומות שלהם לגבי הבית החדש ובמקביל בודק את תנאי השטח- מה התקציב שלרשותם, היכולת שלהם, הזמן שנתון לפרויקט.

את הנתונים הוא מצליב וכך מקבל תוכנית שמותאמת כמה שניתן למציאות. כך גם באימון של אודליה- ביחד עם המתאמן היא אוספת נתונים על החלומות שלו, השאיפות והרצונות ומצד שני בודקים את תנאי השטח- מחויבויות, משפחה, קריירה. רק לאחר עיבוד והצלבה של כל הנתונים אפשר לקבל החלטות טובות ומשכלות- כך לדברי אודליה.

 

אודליה אלכסנדרוביץ צילום אורלי לנדאו
אודליה אלכסנדרוביץ צילום אורלי לנדאו

"המטרה באימון לקבל החלטות טובות שמתאימות לך ולמבנה החיים שלך והשיטה כוללת גם אבחונים, תרגילים, שיחה ממוקדת למציאת הייעוד ועוד". אומרת אודליה.

אודליה מספקת דוגמא אישית לכל המתאמנים והמתאמנות שלה שכן היא לא רק כותבת, מרצה ומאמנת- היא מגשימה את עצמה ואת הייעוד שלה. מעבר ללימוד קורסים ואימונים אישיים וקבוצתיים היא מנחה את הפודקאסט 'להפוך לסיפור הצלחה' ומוכרת את הספרים שלה, בעברית ובתרגום לאנגלית באמזון.

 "להפוך לסיפור הצלחה בשיטת ארכיטקטורת חיים" הוא ספרה השלישי והוא כולל סיפורי מקרה על טיפוסים שמצליחים ואפשר ללמוד מהם, ראיונות עם דמויות מובילות משלל תחומים שונים וגם שלושה פרקים אונליין, מה שהופך את הספר לחדשני וידידותי למשתמש. הספר יצא לאור סרך מדיה 10 - הוצאת ספרים לאנשים פרטיים, הרואה את עצמה כמקום להגשמת חלומות ספרותיים של כותבי פרוזה, סיפורת מקורית, שירה, ספרי ילדים ועוד.

המסר של אודליה בספר, ובשיטת האימון שלה באופן כללי הוא ברור- ההצלחה יכולה לקרות לכל אחד ואחת מאיתנו וזה תלוי אך ורק בנו.

ניתן לרכוש את הספר ברשתות צומת ספרים וסטימצקי או ישירות מאתר החברה.

 

 

 

 

 

 

 

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן