"כמו שהייתי אז" הוא סיפור מסע רעיוני, נפשי ואמוני של גליה הנוקד בהוצאת 'קינמון'

"אחד מהזיכרונות הראשונים שלי הוא מגיל ארבע. אני ואבא הולכים יד ביד על מדרכות הקיבוץ. שאלתי אותו, יש אלוהים? כן, הוא ענה בפשטות. ואחרי שמתים, יש עולם הבא?  שוב, כן. אבא שלי, בבגדי עבודה כחולים, בפלדיום חומות ובידיים מסוקסות, קיבוצניק אהוב, לא נתן לי שבת, או כשרות, כיפור, או תפילה, אבל במילה אחת העניק לי אמונה."

זה מה שכתוב בכריכה האחורית של הספר של 'כמו שהיתי אז'  מאת גליה הנוקד בהוצאת קינמון (תכף אחזור לזה), והרי כולם יודעים ש"המאחורה" של הספר הוא הכי חשוב. הוא מה שגורם לנו להחליט אם את הספר הזה אנחנו לוקחים הביתה ומתחילים לקרוא או שאנחנו מניחים אותו חזרה על המדף.

האמת היא שהספר הגיע אליי ישירות דרך גליה לאחר ששמעתי ממנה באופן אישי את סיפור חייה וממש הסתקרנתי וחיכיתי לקרוא אותו, אבל כשקיבלתי אותו לידיי באופן אוטומטי הפכתי אותו לקרוא את מה שכתוב מאחור , ובאותו ערב כבר סיימתי לקרוא את הספר.

כמו שהיתי אז. גליה הנוקד
כמו שהיתי אז. גליה הנוקד

הספר בנוי מאוסף של סיפורים קצרים על הילדות של גליה בקיבוץ חילוני בצפון הרחוק, על התהליך שעברה וההתחברות לאלוהים ומציאת האמת שלה וגם שיתופים מהחיים הכה שונים שהיא חיה עכשיו.

אפשר לקרוא את הסיפורים ברצף ואפשר לעלעל בספר ולחפש קטעים שמתחברים אליהם. המון רגשות יעלו לכם בכל קטע שכן חלק מהסיפורים מוכרים , חלק יעלו שאלות וחלק יעוררו אנטיגוניזם - וזה מה שספר צריך לעשות! לגרום לך להמשיך לחשוב עליו גם אחרי שסיימת לקרוא אותו.

גליה היא קיבוצניקית בנשמה, אישה נעימה וחייכנית שאי אפשר שלא להתחבר אליה, וזה עובר גם בכתיבה שלה.

היא החלה את תהליך החיפוש הרוחני שלה בגיל עשרים במהלך השירות הצבאי שלה ובעקבותיו חזרה בתשובה- תהליך שלפיה עוד נמשך שכן תמיד יש בחירות, התמודדות עם ההשלכות של אותן בחירות, רגעים מרגשים, רגעים מאתגרים ושאלות רבות.

גליה הנוקד והספר, מתוך הפייסבוק של גליה
גליה הנוקד והספר, מתוך הפייסבוק של גליה

היום גליה היא אמא לחמישה, מורה לאומנות בחטיבה ובתיכון, ואת הספר על התהליך המטלטל ומלא האתגרים שעברה (ועודנה עוברת) היא החליטה לכתוב דווקא ממקום של רגיעה ונחמה, והאמת היא שבקריאה שלו אפשר להרגיש יותר רוגע, שלמות וקבלה מאשר אתגרים קשיים ושאלות. ואולי זו רק ההרגשה שלי ומישהו אחר שיקרא את הספר ירגיש בדיוק ההיפך.

בהרגשה האישית שלי ולאחר קריאה של הספר וחזרה לכמה קטעים שעניינו אותי במיוחד, קהל היעד של הספר הוא בעיקר אנשים בקהילות הדתיות למיניהן או כאלה שחוזרים בתשובה שכן יש הרבה מושגים, סיפורים ודוגמאות שכמו שנאמר "זר לא יבין זאת".

מתוך החיבור שלי לעולם הזה וההבנה שלי בו מצאתי את עצמי לא מעט נזכרת בסיטואציות מהחיים שלי ומחייכת. מקווה שזה יקרה גם לכם בקריאת הספר.

ורגע לפני פרטי הרכישה שלו אני רוצה לפרגן להוצאה לאור 'קינמון- ספרים עם טעם וריח' בבעלותה של גל אלגר. דווקא בעידן דיגיטלי מצאה לנכון גל אלגר להקים הוצאה לאור וטוב שכך!

ההוצאה לאור בבעלותה ובניהולה של גל נקראת 'קינמון' והיא הוקמה במטרה לאפשר לסופרים וסופרות להוציא לאור תוכן איכותי בהפקה מקצועית מדוקדקת וקפדנית. את האיכות אפשר להרגיש בספר של גליה ואני בטוחה גם שבשאר הספרים.

דווקא בעידן דיגיטלי נפתחה הוצאה לאור חדשה, וטוב שכך
דווקא בעידן דיגיטלי נפתחה הוצאה לאור חדשה, וטוב שכך

ועכשיו לפרטי הרכישה של הספר:

מחיר הספר הוא 68 ₪ בלבד ודמי המשלוח הם 14 ₪

ניתן לרכוש ישירות דרך גליה במספר 0558-863146

שלכם,

חן קרופניק

צוות Try & Smile = Tryile

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן