בכל שנה מציינים את יום האישה בשלל אירועי סטיילינג, יופי והעצמה נשים. אז נכון, מצפים מאיתנו להיות יפות ולשתוק אבל אני מכירה הרבה נשים שמעמידות את האמירה הזו למבחן.

לכן, הפעם הפעם בחרתי לשתף אתכן באירועים שלדעתי מקדמים נשים ומראים לכולם שיש בנו הרבה מעבר לסתם פנים יפות.

יום האישה שכולו עיתונאות עצמאית

נשים יודעות לדבר ואפילו לכתוב על פוליטיקה, כלכלה, ביטחון, פמיניזם ואקטיביזם ומה יותר טוב מלשמוע מהנשים שהפכו את העיתונות העצמאית למה שהיא.

בבית מיכל ברחובות תוכלו לקחת חלק בישר עיתונאיות עצמאי ביום רביעי, ה-8.3.2023, בשעה 20:30.

בשיח יקחו חלק שרון שפורר עיתונאית עצמאית, נועה בורשטיין חדד ('פוליטיקלי קוראת') וסמאח סלאימה ('שיחה מקומית') שידונו בסוגיות הייצוג הנשי בעיתונות העצמאית בישראל בימים של משבר חברתי ודמוקרטי.

כמה עולה? 40 ש"ח בהרשמה מראש באתר https://www.bet-michal.com/wed-8-3-23

שיח עיתונאיות עצמאיות בבית מכיל רחובות
שיח עיתונאיות עצמאיות בבית מכיל רחובות

יום האישה בסימן תרומה 

בית המותגים האקולוגיים אורגניק זון המתמחה בייבוא ושיווק מוצרים אורגניים ומפעיל את האתר 'בשבילנו' יצר במיוחד ליום האישה שיתוף פעולה מיוחד עם עמותת "רוח נשית".

"בשבילנו" היא חנות אקולוגית און ליין שהוקמה בכדי לתת פתרון נגיש וזמין לכל מי שמעדיף להשתמש במוצרים ובמותגים אורגניים, טבעיים, טבעוניים וידידותיים לסביבה, תוך שמירה על עקרונות אקולוגיים וחברתיים.

עבור אלה מכן שלא מכירות את עמותת רוח נשית אספר שמדובר בעמותה ללא מטרות רווח המסייעת לנשים נפגעות אלימות כלכלית, מינית או פיזית להתחיל את חייהן מחדש ולהגיע לעצמאות כלכלית.

במסגרת שיתוף הפעולה 50% מהרכישות שיתבצעו באתר בשביךנו במהלך יום האישה, ה – 8 למרץ, יועברו אל העמותה. בין המותגים המשתתפים בתרומה תוכלו למצוא את ecoLove, Organ(y)c, Humble Brush, Cottony, Mooncup, If You Care, Elysium, Green flash ועוד.

לרכישה באתר "בשבילנו" https://www.b-shvilenu.co.il

מארזים אורגניים של ecolove צילום טל טרי
מארזים אורגניים של ecoLove צילום טל טרי

יום האישה שכולו השראה

ביום חמישי הקרוב, ה- 9.3.23, בשעה 20:00 תספר לינוי בר גפן העיתונאית, מגישת החדשות ושדרנית הרדיו כיצד התמודדה עם משבר משפחתי שגרם לה לפתוח חברה העוסקת במיצוי זכויות רפואיות ולעזור למשפחות רבות.

המפגש יתקיים במתחם בית הקולנוע HOT CINEMA בקניון עופר הגדול בפתח תקווה והוא יתחיל בשעה 19:30 עם התכנסות הכוללת קפה ועוגה.

בסיום ההרצאה תיערך הקרת טרום בכורה לסרט "פעמיים ריטה", בכיכובה של דיאן קיטון, המספר את סיפורה של צעירה בת 30 המתגלגלת אל גופה של אישה בת 70.

כמה עולה? עלות כניסת יחיד לערב אישי: 65 ₪, מחיר מיוחד ללקוחות מיי עופר ומועדונים:50 ₪.

הכניסת כוללת הרצאה + סרט +כיבוד: קפה ומאפה.

לרכישת כרטיסים: https://www.hotcinema.co.il/SpecialEvent?id=362

ניתן לראות את ההרצאה ואת הסרט ברחבי הארץ בקניון עופר רחובות (16.3.2023), בגרנד קניון בחיפה (19.6.23), בקניון סי מול באשדוד (20.3.2023) ובקריון בקריית ביאליק (23.3.23).

לינוי בר גפן בהרצאתה "ללמוד לקום" צילום ארי סולטן
לינוי בר גפן בהרצאתה "ללמוד לקום" צילום ארי סולטן

שלכן,

ליבי ברגמן

ואם אתן מחפשות להכיר עוד נשים חזקות, כנסו ללינקים הבאים

תכשיטים עם מסר חיובי

סדרת ציורים חדשה 'ירושלים של צבעים' של האמנית אנה עייש

מה כואב לכם? יפעת סגל חיון תעזור לכם להרגיש טוב יותר

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן