מתלבטים איך לחגוג את ט"ו באב? מחפשים בילוי זוגי לא שגרתי? אם גם אתם אומרים לעצמכם – "מסעדה או סרט כבר מיצינו מזמן" – אז שימו לב לאופציה הבאה.
ט"ו באב הוא הזדמנות לברוח מהיום יום ולתפוס פיסת רומנטיקה אמיתית. ומה יותר רומנטי מאשר טיול ברכבי שטח בליל ירח מלא במדבר?
במרחק נסיעה קצר מהמרכז, תוכלו ליהנות מפסק זמן זוגי ואינטימי על רקע נופי המדבר הקסומים בשעות הקרירות של היום.
נסיעה לילית במדבר צילום: מדריכי שבילים
לט"ו הקרוב, שיחול בתאריך 23/7, מציעה חברת "שבילים" שתי אפשרויות לטיול ברכבי שטח:
1. יום שישי, 23/7 – טיול חד יומי לצפון מדבר יהודה. נטייל בשעות הפחות חמות במסלול הקלאסי מבקעת הורקניה למרסבא. כולל הרמת כוסית רומנטית בתצפית מול מנזר המרסבא. עם רדת השמש, מתגלה המדבר בצבעים רכים. שקט יורד על הגבעות. קחו לכם את הזמן מול הנוף. התאהבות מובטחת 😊 הטיול מתאים לזוגות בעלי רכב שטח 4X4.
פרטים נוספים תמצאו כאן 
נסיעת שטח במדבר צילום: מדריכי שבילים
2. שישי-שבת, 23-24/7 – טיול דו-יומי לצפון הנגב ובקעת ים המלח כולל נהיגה בפיתולי נחל סדום לאור ירח. שילוב מנצח של טיול תוכן בנוף המדבר, נהיגת לילה ולינה בחאן ממוזג כולל ארוחת ערב שבת וארוחת בוקר. הטיול מתאים לזוגות בעלי רכב שטח 4X4.
פרטים נוספים תמצאו כאן (ניתן להירשם לרשימת המתנה)
ואם אין לכם רכב שטח? "שבילים" מציעה קורס נהיגה על רכב שטח מקצועי. אפשר לתאם גם לט"ו באב. אידיאלי לזוגות שרוצים להתנסות יחד, בליווי מדריך מוסמך, בנהיגה עצמית של רכב שטח משופר במשעולי המדבר או ביער בן שמן, קרוב למרכז.
פרטים נוספים תמצאו כאן
נסיעת שטח במדבר צילום: מדריכי שבילים
את הפעילויות האלה ופעילויות נוספות מארגנת חברת "שבילים" המתמחה בהובלת מסלולי טיול 4X4 בכל רחבי הארץ, מזמינה זוגות לבילוי רומנטי בשטח. הטיולים של "שבילים" עשירים בתוכן ומתאימים לזוגות ולמשפחות.
החברה מונה 25 מדריכים פעילים, כולם בוגרים של קורס "מוסמך שטח" להכשרת מובילי קבוצות. ליצירת קשר:
contact@shvilim.co.il או טלפונית 077-997-8957
נסיעה לילית במדבר צילום: מדריכי שבילים
פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן