קיץ חורף סתיו אביב-  בכל עונה אולי הבגדים משתנים בהתאם לקור או לחום ששורר באותה העונה, ולפי הצבעים ששולטים ואפילו הנעליים משתנות- אם סנדלים או עקבים או נעלי בובה או מגפיים אבל יש פריט אופנתי אחד שנשאר כל עונה ולא משתנה ותמיד אבל תמיד נשאר קבוע והכרחי- תיק !
תמיד צריך תיק! תיק הוא הכרחי ורלוונטי לכל לוק שתבחרו ללבוש ולכל מקום שתבחרו ללכת אליו.
גם אם יש לכם כיסים (או חבר/בעל עם כיסים) עדיין צריך תיק. ובשנים האחרונות הוא כבר לא רק שקית לנשיאת דברים ממקום למקום הוא מעוצב, פרקטי וממש פריט אופנתי שצריך להשתלב עם מה שלובשים והמקום אליו הולכים. לסיכום (למרות שרק התחלנו) תיק הוא הכרחי! ואם הוא תיק בעל עיצוב הורס אז הוא עוד יותר הכרחי!
בין אם מדובר בתיק קטן או בתיק גדול, בתיק שמיועד ליציאה עם חברות למסעדה או לריקודים במסיבה או תיק שמיועד ללימודים, או אפילו תיק קטן לבילוי או לשבת עם חברים- תמיד יש מה לסחוב איתנו ותמיד יש מה לשים בתיק.
כמו שכבר כתבנו תיקים באשר הם כבר מזמן הפכו לאקססוריז אופנתייים שמתאים את עצמו לצו האופנה ולטרנדים המובילים מבחינת צבעים, גדלים, רצועות ואפילו חומר ממנו עשוי התיק (תרים יד מי שלא הלכה עם פאוצ' בשנות ה-90 ולא בהלם שנועה קירל הצליחה להחזיר אותו בכזו קלות לאופנה!).
אפשר למצוא היום ברשת הכל תיקי בד ותיקי קש, תיקים טבעוניים (יש מעצבות שמעצבות רק כאלה אגב) תיקים שמתאימים לכל אחת מהמטרות שציינו.
אבל חסכנו לכם את החיפוש ואנחנו פה בשביל להמליץ לכם ולעדכן אתכם שהתיקים מהקולקציה האחרונה של חברת התיקים האופנתית SWAG לגמרי עושים את העבודה.
צילום: סטודיו דג הזהב

 

צילום: סטודיו דג הזהב
אנחנו התלהבנו ממש דווקא מתיקי גב סופר נוחים ואופנתיים (שגם זו גזרה של תיק שהיה ממש אופנתי בשנות התשעים ובתחילת שנות האלפיים וחזר עכשיו לאופנה ובגדול) העשויים מבד מבריק בצבעים מדליקים שיכולים להיות חלק מהמראה שלכם או להיות הפריט הבולט במראה- לבחירתכם.
חברת SWAG מוכרת אונליין מה שמאפשר לנו לרכוש תיקים גם במצב הנוכחי (שגם בו, תמיד צריך תיק!) ואפילו במשלוח חינם ברכישה מעל 199 ₪.
מחפשים תיק מיוחד? תוכלו למצוא אותו באתר  
פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן