התיקים האופנתיים, החדשניים והטבעוניים של המותג Hampibag

אני מודה ומתוודה שיש לי יום הולדת בקרוב כך שיש מצב שרוב ההמלצות החודש, אם לא כולן תהיינה בנושא של מוצרים שאני רוצה לעצמי או שפשוט גוגל הלך להציף אותי בפרסומות של דברים שווים בהתאם לחיפושים שלי ואם מצאתי אני חייבת לשתף לא? למה שרק אני אהנה מכל הטוב הזה?

אז התכוננו לחודש מלאאאא בהמלצות שוות של כל מה שאני רוצה ליום ההולדת וכל מה שקיבלתי בשנה שעברה ואני רוצה עוד מזה או כל מה שכבר התחלתי לקנות לעצמי ליום ההולדת. (כן, אני לגמרי קונה לעצמי מתנות ליום ההולדת במהלך החודש. תאמצו את השיטה זה שווה!)

אז הפעם בגזרת ההמלצות ניתן למצוא את התיקים המעוצבים מעוררי ההשראה החשק וההתלהבות של Hampibag.

האמת היא שהגעתי אליהם דרך התמונות המעולות בפייסבוק שלהם והם פשוט עשו לי חשק. ואז ראיתי שיש הטבה אז ברוווור שנכנסתי לאתר והמחירים לגמרי שווים אז לא נתחדש? נתחדש. תמיד צריך תיק איכותי ואם תשאלו כל סטייליסטית היא תומר לכם שעל האיכות של נעליים ותיקים לא מתפשרים על כל השאר אפשר לדבר.

Hampibag התיקים האופנתיים, החדשניים והטבעוניים של המותג. 3 תיקים על 3 כסאות. תמונה מעמוד הפייסבוק של החברה
תמונה מעמוד הפייסבוק של Hampibag

אז קצת על Hampibag...

את המותג המרשים הקימו שני אחים אוהב ואדם וכל העיצוב שלהם מתבסס על הבנה של החומרים, שמירה על פשטות ופונקציונאליות במקביל לחדשות ועיצוב בטכניקות מסורתיות.

סדרת התיקים שלהם הינה בעלת מראה נקי ומינימליסטי, מאופיינת בדרך אחיזה ייחודית, שימוש בחומרים חדשים, קלות משקל (כתשעים גרם בלבד לתיק. זה אדיר!) ועמידות לאורך זמן.

כל התיקים מיוצרים בישראל בעבודת יד מחומר חדש שנקרא פאלפאום ועד כה לא היה בשימוש כלל בתעשיית האופנה. והתיקים גם טבעוניים לגמרי שזה הרבה יותר מנקודת זכות אחת!

Hampibag - התיקים האופנתיים, החדשניים והטבעוניים של המותג Hampibag 3 תיק בצבע לבן . תמונה מעמוד הפייסבוק של החברה
תמונה מעמוד הפייסבוק של Hampibag
Hampibag - התיקים האופנתיים, החדשניים והטבעוניים של המותג Hampibag 3 תיק בצבע אדום. תמונה מעמוד הפייסבוק של החברה
תמונה מעמוד הפייסבוק של Hampibag

האחים ריכזו את הידע והיצירתיות שלהם והצליחו לייצר מוצרים מעוצבים ופרקטיים בגדלים שונים מחומר הפלפאום- Pal Foam שהוא אחראי על קלילות המשקל של התיקים אבל גם על החוזק שלהם ועל העובדה שאפשר לעצב אותו בצורות רבות.

אני אישית עפתי על הצבעוניות (התיק הצהוב אלא מה?) וכשהם כותבים בסוף ה'אודות' באתר שהפריטים שלהם ישדרגו לכל אחת את הלוק לשיקי מלא בסטייל כזה שיסחוף אחריו הרבה מחמאות- הם לגמרי יודעים מה הם כותבים.

כמה דברים שגיליתי באתר ואשמח לשתף:

  • בקנייה מעל 350 ₪ המשלוח עם שליח עד הבית ללא עלות (ככה ששווה לרכוש שני תיקים!).
  • יש קטגוריה שלמה של SALE ששווה לבקר בה (וכמובן לרכוש כמה תיקים במחיר משתלם...).
  • בעמוד הפייסבוק (הסופר מדליק שלהם) יש לינקים להנחות והטבות ישירות לפריט באהבתם (חוסך זמן שיטוט באתר למרות שכיף לשוטט באתר).

לרכישה באתר שלהם, כנסו אל www.hampibags.com או כנסו לפייסבוק וחפשו Hampibag.

שלכם,

חן

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן