קיט יארו היא פסיכולוגית צרכנות עם לא מעט תובנות והרבה מאוד פרסים בעקבות התובנות האלה. כן, יש כזה דבר פסיכולוגיה של צרכנות ומי שמצליח לפצח אותה- ממש כמו קיט יארו, יצליח לעשות מזה כסף. הרבה כסף.

כשרכשתי את הספר התלהבתי שהוא זול והוא נראה מעניין וחשבתי לעצמי שבטח לא יחדשו לי יותר מדי אבל האמת היא שאני לא מפסיקה לקרוא בו.

כריכת הספר, צילום חן קרופניק
כריכת הספר, צילום חן קרופניק

הוא לא ספר קריאה שקוראים בפעם אחת אלא בוחרים פרקים, לומדים אותם, וחוזרים אליהם. אני למשל בוחרת נושא קוראת וממרקרת דברים חשובים, מסכמת, קוראת שוב והכי חשוב- מיישמת. הרבה אנשים שפיצחו את השיטות ויש להם תובנות לא אוהבים לשתף בכדי שלא יגנבו מהם אבל קיט מבינה ש:

א. יש לכולם מקום ומבחר אפשרויות

ב. רק מי שבאמת יקרא, יבין ויישם - יצליח.

אז היא משתפת ומספרת בפרטים ודוגמאות ספציפיות על ההתנהגויות של הצרכנים אז והיום, על המניעים של הצרכנים החדשים ומסבירה לנו את הקשר הפסיכולוגי החזק בין הצרכנים והמותגים.

בספר ניתן לקרוא ראיונות עם צרכנים, לקרוא מידע על מגמות שמשתנות ומגדירות את ההתנהגות שלנו כצרכנים ולהבין מה מעצב את אופי הקניות שלנו ברשת ואת אופי הקניות שלנו בחנויות פיזיות.

התובנות של הכותבת מגובות במחקרים נוירולוגיים שמסבירים איך הפעילות שלנו במוח משתנה איך דרך המחשבה שלנו משתנה ואיך אנחנו בוחרים בצורה אחרת בעקבות השינויים האלה.

הספר מיועד לכל מי שמוכר מוצר או שירות ורוצה להבין איך לקדם את עצמו ולא רק למכור יותר באופן חדש פעמי אלא באמת להבין את הלקוחות שלו ולמכור להם.

הפסיכולוגיה הצרכנית החדשה מספקת לכל המוכרים והמשווקים בעלי העסקים דרכים מעשיות למכור- איך לשלב את הרגש של הצרכן בכדי לגרום לו לקנות, איך לשלב את הטכנולוגיה החדשה והמתקדמת כדי לחזק את התדמית שלהם ואת המותג -ואיך בעידן של פייק ניוז להיות הכי אותנטיים ואמיתיים.

הנאמנות של הלקוח היא הנושא המרכזי בספר והצרכן הוא המרכז- ההעדפות שלו והצרכים שלו הם החשובים ביותר והמוכרים תפקידם לייצר ולספק חוויית קנייה לאורך כל הקשר עם הצרכן בכדי לשמר אותו.

הספר מלא בטיפים עצות ורעיונות ומאפשר לכל עסק אסטרטגיה של ממש לשווק את המוצר או את השירות שלו בצורה יעילה יותר עם הצרכנים הקיימים והצרכנים הפוטנציאליים של העסק ובכך להגדיל את הרווחים באופן מיידי ולייצר רווח שוטף בעתיד.

התובנות הן באמת מפתיעות גם לבעלי עסקים וותיקים וגם לכאלה שבטוחים שפיצחו את השיטה ושלימדו אותם הכל. תמיד יש מה ללמוד והספר הזה הוא מקום נהדר להתחיל בו.

ניתן לרכוש את הספר ברשת של צומת ספרים וליהנות מהעותק הדיגיטלי 

שלכם,

חן קרופניק

צוות TRYILE

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן