העציצים של רונן - להכניס צבע הביתה!

בסגר האחרון בחודש מרץ השנה (ועכשיו כולם ביחד להחזיק אצבעות חזק חזק כדי שלא יחזור שוב בחגים הקרובים) הבנו כולנו עד כמה לטייל, לצאת לפיקניק או סתם לרדת לגינה עם הילדים הם כבר לא דברים מובנים מאליהם. פתאום תפס אותנו לא מוכנים הגעגוע לירוק בעיניים ולריח הדשא. אבל בכל חיסרון חבוי גם יתרון (אגב זו גישה נהדרת לראות בה את החיים ממליצות לכם לנסות) ולכן העובדה שנשארנו סגורים בבית מבלי יכולת לצאת לראות את הפורח והצומח בחות הביאה אותנו לפתח תחביב חדש - גידול עציצים.

אם אנחנו לא יכולה לצאת לטבע- אז לפחות שהטבע יבוא אלינו!

עד היום היינו הורגות  כמעט כל עציץ שנכנס הביתה, כן גם קקטוסים הצלחנו להרוג - אנחנו פשוט כאלה מוכשרות (לא, באמת, מי מצליח להרוג קקטוס??) . אבל הפעם החלטנו שאנחנו הופכות את הקושי לאתגר, החלטנו לגדל עציצים ולהצליח (ויהי מה) ולקשט את הבית בהרבה גוונים של ירוק.

שאלנו חברים, חיפשנו באינטרנט והגענו אל רונן אלקיים מנס ציונה. רונן כמו הרבה אנשים אחרים נאלץ בימי הקורונה למצוא פרנסה. לפני הקורונה רונן היה מפיק אירועים גדולים עבד מחוץ לבית בהפקות גדולות ובקושי היה לו זמן לשבת בגינה וליהנות ממנה. זוכרים שחיסרון הוא גם יתרון? המצב השאיר את רונן ללא עבודה ולאור המצב הוא החליט לחזור לאהבה הראשונה שלו שהיא גינון.

רונן החליט ליישם את הידע שצבר בטיפוח והקמת גינות (ומדובר פה בהרבה ידע מקצועי) והפך את התחביב שלו ואת האהבה לגידול עציצים לעבודה של ממש, כי הרי אומרים שאם תעבוד במה שאתה אוהב לא תעבוד יום בחייך. ומי שעובד עם עציצים מבין זאת היטב לדעתנו יותר מכולם!  בחצר ביתו הוא מערבב את הבטון, יוצק אותו לתבניות בצורות שונות ויוצא עציצי בטון עמידים ומעוצבים בגוונים שונים וגדלים שמתאימים לצמחים בגדלים שונים. לתוך העציצים הוא יוצק אדמה ושותך בהם בעיקר סקולנטים וקקטוסים אבל גם צמחים אחרים שקל לטפח בעציצי בטון. ואם אתם לא יודעים איך- רונן יסביר לכם.

העציצים של רונן - להכניס צבע הביתה! עציצי בטון צילום אלבום פרטי
עציצי בטון, צילום: אלבום פרטי

ניתן לרכוש את העציצים בשלושה צבעים ורוד, תכלת וכחול ( קיימים שני גוונים לבחירה) והמחיר של כל העציצים הינו החל מארבעים וחמישה שקלים תלוי כמובן בגודל, בצורה ואם יש הזמנה מיוחד לכיתוב או עציץ.

העציצים של רונן - להכניס צבע הביתה! עציץ בטון, צילום: אלבום פרטי
עציץ בטון, צילום: אלבום פרטי

רונן נותן הדרכה מפורטת ומסביר איך לטפל בעציצים כך שיקשטו את הבית להרבה זמן- וממש לא צריכים כמונו לחכות לסגר הבא (שלא יבוא!!!) בכדי לרכוש עציצים ולהתחיל לקשט את המרפסת, הסלון והגינה.

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן