העמותה הישראלית לסרטן העור מזמינה אתכם לבדיקה ללא עלות בחוף הים בהרצליה

כשאני הולכת עם הילדים לחוף הים, אנחנו תמיד מקפידים להגן על העור שלנו מפני השמש החמה. אנחנו חובשים כובעים, נמרחים בקרם הגנה (כמה פעמים) ומקפידים לשבת במקום מוצל וקריר. לפעמים הילדים אומרים לי אמא את היסטרית או אמא את מגזימה אבל אני יודעת שהשמש גורמת נזקים חמורים לעור ואם אפשר למנוע אותם ובקלות - אז למה לא?

חכמים בשמש, צילום מאתר UNSPLASH
חכמים בשמש, צילום מאתר UNSPLASH

בכל שנה אני גם דואגת לקבוע לי ולילדים תור לבדיקה ואבחון של נקודות חן ושומות אצל רופא עור. למה? כי לפני 25 שנה בערך הורידו לי נקודת חן שהיתה בעייתית ומאז אני מקפידה על בדיקה שנתית. תוסיפו על זה את הנמשים ונקודות החן שנוספים לי על הגוף בכל חשיפה לשמש, והנה לכם סיבה מוצדקת לחזור ולהיבדק בכל שנה.

נכון, יש בזה מן הטירחה, אני חייבת להודות, וזה קצת מביך אבל אם הבדיקה יכולה לאתר את סרטן העור (מלנומה) בשלביו המוקדמים אז למה לוותר?

ולמרות ההתנגדות של הילדים בהתחלה ולמרות אי הנעימות, מדובר בבדיקה שאורכת מספר דקות בה הרופא בודק את כל חלקי הגוף (גם את אלה שלא נחשפים לאור שמש ישיר) והוא מנסה לאתר נקודות חן ושומות שנראות חריגות בצבע, במרקם או בצורה.

אבל אני באמת בין הבודדים המקפידים על בדיקה שנתית ובניגוד אלי, יש הרבה אנשים שלא נמרחים בקרם הגנה ולא מגיעים לבדיקה השנתית אצל רופא העור ולמעשה הם מתעלמים מהסכנות של החשיפה לשמש.

עמדות הבדיקה לגילוי מוקדם של סרטן העור, צילום אלון שפרנסקי
עמדות הבדיקה לגילוי מוקדם של סרטן העור, צילום אלון שפרנסקי

בדיוק עבור אנשים כאלה תערוך העמותה הישראלית לסרטן העור ביום שישי הקרוב, ה-15.7.2022, יום בדיקות עור ונקודות חן בחוף הכוכבים הדרומי בהרצליה. כל הבדיקות יבוצעו ע"י רופאי עור מומחים ויהיו פתוחות לקהל הרחב ללא עלות.

חברת הדרמו-קוסמטיקה לה רוש-פוזה נותנת את החסות ליום הבדיקות החשוב הזה במטרה להעלות את המודעות לסרטן העור. מדי שנה מאובחנים בישראל למעלה מ-1,500 חולים חדשים במלנומה ממאירה וממוקדת אשר היתה יכולה להימנע אם היתה מודעות להגנה מפני השמש החזקה והמזיקה בישראל.

הגילוי המוקדם, כמו בסוגי סרטן אחרים, מציל חיים! אז תקפצו אל החוף בהרצליה, חפשו את העמדות של לה רוש-פוזה ונצלו את ההזדמנות להיבדק!

שלכם,

ליבי ברגמן

צוות TRYILE

לה רוש פוזה סדרת אנתליוס צילום יחצ
לה רוש פוזה סדרת אנתליוס צילום יחצ

 

 

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן