'היער הקסום' מפסלים בפלסטלינה - כיף לילדים ולהורים!

מי שחושב שפלסטלינה זה משחק ילדים... יש משהו בדבריו. לא סתם אהבנו לשחק בחומר הכייפי הזה בתור ילדים ולא סתם הילדים שלנו ממש אוהבים אותו. הוא רך ונעים, צבעוני ומעורר את הדמיון, אפשר לפסל איתו וליצור איתו בשביל הכיף, בתור תחביב או אפילו באופן מקצועי.

זה שפלסטלינה זה משחק ילדים זה לא אומר שמדובר במשחק קל ליישום....קחו לדוגמא את גילי דרובר. גילי יוצרת מוכשרת ביותר שהחיים שלה הם לפסל לבנות לייצר ולעצב ה-כ-ל בפלסטלינה.

מכשפה חביבה בעיצוב גילי דרובר, צילום באדיבות גילי דרובר
מכשפה חביבה בעיצוב גילי דרובר, צילום באדיבות גילי דרובר

גילי מפיחה חיים בדמויות מדליקות, אנשים, תמונות מעוצבות, חיות, שדונים, פניות, מכשפות ולכל אלה היא מוסיפה רקע ותפאורה ועוזרת לכולנו להיכנס לעולם קסום שעשוי כולו מפלסטלינה!

היער הקסום צילום באדיבות גילי דרובר
היער הקסום צילום באדיבות גילי דרובר

גילי כל כך אוהבת פלסטלינה, יצירה ודימיון שהיא הוציאה לאור ספר מיוחד שעוסק רק בפלסטלינה וביצירה בה (וכבר עובדת במרץ על ספר ההמשך!) .הספר שהוציאה לאור נקרא 'היער הקסום' והמטרה שלו היא לחשוף את כולם- הורים וילדים, אנשי מקצוע וחובבנים לחומר האלסטי הגמיש והכייפי הזה ולהדריך את כל מי שרוצה ללמוד איך לפסל בקלות עולם קסום מפלסטלינה.

נכון, בגדול גילי ייעדה את הספר להדרכת ילדים אבל תאמינו לנו שתתמכרו אליו מהר מאוד ותמצאו את עצמכם מפסלים ביחד עם הילדים שלכם (וגם לבד עם עצמכם) שדונים, מכשפות , גמדים, עצים מכושפים, ציפורים מוזרות וזו רק ההתחלה.

אחד מהיצורים החיים ביער הקסום צילום באדיבות גילי דרובר
אחד מהיצורים החיים ביער הקסום צילום באדיבות גילי דרובר

מעבר להסברים המפורטים והמדויקים שיש ליד כל דבר שיוצרים ולצד התמונות של היצירות המשגעות! שגילי פיסלה בעצמה אחת אחת, הספר מקדם גם אג'נדות חשובות ביותר כמו מיחזור, שוויון מגדרי וקבלת השונה.

תוך כדי פיסול הילדים (וגם ההורים שלהם) עובדים  ביחד על חוויית היצירה, חשיבה יצירתית, גמישות מחשבתית, מוטוריקה עדינה, פיתוח עולם הדמיון ונהנים מכל רגע. הספר הוא מתנה מושלמת לילדים, מבוגרים -ובכלל, אנחנו חושבות שלפלסטלינה אין גיל מתאים! וגילי בהחלט הוכיחה לנו את זה בגדול.

מומלץ בחום לעקוב אחרי הפייסבוק המדליק שלה וגם לרכוש את הספר.

גמדים טובי לב ביער הקסום צילום באדיבות גילי דרובר
גמדים טובי לב ביער הקסום צילום באדיבות גילי דרובר

 

מחפשים רעיונות נוספים ליצירה? כנסו להמלצות האלה

עוד הצגת ילדים מומלצת של תיאטרון אורנה פורת - "אגדות שלמה המלך ומלכת שבא"

זמן איכות לכל המשפחה ברמת הגולן במתחם הסדנאות והיצירה - לול ארט

שועלון - פעילויות יצירה לילדים ועוגיות מעוצבות

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן