ההרצאות של לילי שעשוע- הד"ר שלך למנהיגות ולאושר

האם פגשתם פעם ד"ר לאושר?

האם יצא לכם להקשיב להרצאה שלמה שעוסקת כולה באיך אתם יכולים למצוא נקודות של אושר בחיים שלכם ולזמן אושר אליכם הביתה?

אם לא, וגם אם כן, כדאי שתכירו את לילי שעשוע ואת ההרצאות שלה.

לילי, ד"ר למדעי ההתנהגות, Ph.D., סגן אלוף (במיל'), אם לארבעה ואצנית מרתון, מרצה בתחומי המנהיגות ומחקרי האושר.  לילי מרצה בנושאים של השראה, עסקים ומנהיגות, מוטיבציה, מצוינות והעצמה. לילי היא בעלת ניסיון של 30  שנים בניהול משאבי אנוש בתפקידים בכירים בצה"ל. הרצאותיה יישומיות וממוקדות בכלים לתהליכי שינוי, צמיחה ואימוץ גישה חיובית ויצירתית, במסגרות קבוצתיות ואישיות, בקרב קהלי יעד מגוונים. הן מתובלות בידע אקדמי לצד סיפורי השראה מתוך ניסיונה האישי בדרך למימוש עצמי ולהצלחה, תוך התמודדות עם אתגרים ושינויים לאורך שלבי החיים.

"אני מאמינה שכל יום הוא היום הראשון בשארית חיינו " אומרת לילי ומוסיפה: "ואני יכולה לתרום לכל אדם לפתח נפש בריאה יותר, להכיר בערכו, לחוש שמחה, שביעות רצון וסיפוק בחייו וללמד מנהל או ארגון – את מרכיבי המנהיגות ותובנות הפסיכולוגיה החיובית היישומית כדי להנהיג ארגון מאושר, יצירתי ואפקטיבי שאנשיו פועלים מתוך מוטיבציה, יצירתיות ונאמנות"

צילום: חגית פרנקל
צילום: חגית פרנקל

ההרצאות של לילי מועברות באופן פרונטלי או בזום, ההרצאות המבוקשות שלה הן:

"שעשועי אושר"

ההרצאה תחשוף סיפור אישי מרתק ומעצים המשולב בידע, מחקרים  ותובנות מעולם הפסיכולוגיה החיובית, מדעי האושר, בדגש על האתגרים במאה ה- 21-  ניהול קריירה ומשפחה, התמודדות עם כישלונות, השוואה חברתית, בדידות ומציאת אושר ואיזון בתחומי החיים .                                                                              ההרצאה משעשעת אך בעיקר מקנה כלים לתרגול ואימון החשיבה החיובית בכל תחומי החיים ומהווה מנוף להצלחה, לשינוי ולהגשמת חלומות. מחקרי המוח המובילים כיום -"נוירופלסטיות" (הפלסטיות של מערכת העצבים, הנקראת גם גמישות מוחית), מלמדים כי בכל גיל ניתן לשנות דפוסי חשיבה והתנהגות.המחקר המדעי מראה כי מנהלים ועובדים מאושרים מקבלים החלטות ניהוליות יעילות ונכונות יותר, נאמנים יותר לארגון, יצירתיים ואפקטיביים יותר בעבודתם ויוצרים סביבה חברתית נעימה ומלוכדת יותר.

צילום: חגית פרנקל
צילום: חגית פרנקל

"תודעת האושר בפרישה"

הפרישה מהווה שינוי משמעותי ביותר עבור הפורש ונתפסת כמשבר. ההרצאה/סדנה תציע כלים להתמודדות אפקטיבית עם הפרישה, כולל תפיסתה כהזדמנות לפרק חדש בהתפתחות האישית וצמיחה (מתן משמעות חדשה ).

נושאים:

  • תהליך הפרידה מהארגון
  • המערכת המשפחתית בתקופת הפרישה
  • יצירת סדר יום חדש (מועסקות- חיים מלאים בעשייה)
  • פיתוח קשרים חברתיים
  • התמודדות עם שינוי פיזי, אורח חיים בריא
  • נתינה והתנדבות
  • תכנון פעילות-תרבות הפנאי, שעון הזמן...

"מה זאת אהבה? "

האהבה היא כלי משמעותי ובעל מתאם גבוה לאושר עפ"י מחקרי הפסיכולוגיה החיובית. אנו פחות מתרגלים למערכות יחסים (לעומת דברים חומריים) ושואבים ממערכות אלו סיפוק והנאה לאורך זמן. בהרצאה נתוודע למולקולת האהבה ונרכוש כלים ליצירת תשתית שתפריח את האהבה בכל מעגלי החיים – החברות והזוגיות לשנים רבות.

"תודעת מנהיגות וחוסן בשינוי ובמשבר"

ההרצאה עוסקת בהשפעת שינויים ומשברים במהלך החיים על החוסן והכושר הנפשי ובכלים והתערבויות ליצירת חוסן אישי וניהולי.                                         נלמד כיצד נפתח מנהיגות מעצימה שתשמור על חוסן העובדים והצוות לאורך זמן ותמנע שחיקה, תכנון "היום שאחרי" - צמיחה מתוך משבר.

"ניהול עצמי בזמן" -

הזמן הוא משאב הנמצא במחסור תמידי, הזמן עובר מאוד מהר כשנהנים. אי אפשר לעצור את השעון לכן אי אפשר לנהל את הזמן אלא את עצמנו ואת הדברים שאנחנו עושים בזמן נתון, העלות של הזמן: עפ"י העלות האלטרנטיבית - מה ניתן היה לעשות במקום זאת, בתמורה, באותו פרק זמן? הקושי בניהול העצמי נוצר בשל הרגלים (הסחות דעת, דחיינות), מאפיינים אישיותיים וגזלני זמן. בהרצאה נפתח מודעות להתייחסות לזמן כמשאב ונרכוש כלים לניצול זמן אפקטיבי המאפשר לנו לממש סדרי עדיפויות, לחלום ולהגשים וליהנות מרוגע יחסי בעולם תובעני של גזלני זמן.

"לצאת מהקופסא" על חשיבה יצירתית ואומץ -

בעבר ייחסו יצירתיות למיעוט של גאונים, יצירתיות ככישרון מולד, המשויך למיעוט של גאונים בתחומים של אומנות, ספרות, מוזיקה ועוד. כיום רואים ביצירתיות תכונה הנמצאת אצל כל בני האדם וניתנת לפיתוח. מחקרים מלמדים שאנשים יצירתיים חווים יותר רגשות חיוביים, יוצרים סביבם סביבה המאפשרת סיעור מוחות ולכן חשים סיפוק גדול יותר. בהרצאה נבין מהו הגורמים המעכבים חשיבה יצירתית (מחסור בזמן, קיבעון, פחד מכישלון) ונפתח מודעות לאימון שריר היצירתיות הטמון בכול אדם לצורך פתרון בעיות, התמודדות עם שינויים, ניצול הזדמנויות ומימוש עצמי.

" ממנהל למנהיג "

קשה להגדיר מנהיגות! אך ברור לכולנו כי לא כל מנהל הוא מנהיג- מנהלים מוכוונים להשיג את מטרות הארגון ביעילות ותכליתיות, למנהיג ערך מוסף בהיותו מעורר השראה, ללא תלות במינוי פורמלי, מעצים ומשפיע על העובדים ובכך יוצר מחויבות וחיבוריות ארגונית.                                                                                      בהרצאה נחשוף את תאוריות המנהיגות המובילות , נתוודע לאתגרי המנהיגות  במאה ה-21 המרובה בטכנולוגיה, שינויים תכופים ודעת קהל משפיעה.                      נרכוש כלים להפיכת אנשים מאוסף אקראי של אינדיבידואלים לקולקטיב שפועל יחד למען השגת מטרה משותפת.                            

"פרזנטציה מנצחת"- פרזנטציה היא היכולת לרתום, להרשים ולשכנע בעמדה, ברעיון. אנשים המיומנים בפרזנטציה מובילים לשינוי, בעלי דימוי עצמי גבוה יותר, מצליחים ומסופקים יותר. נדמה כי ישנם אנשים עם יכולת מולדת לסחוף ואחרים שמפספסים את ההזדמנות להרשים ולרתום . בהרצאה נלמד על מיומנויות הפרזנטציה, נאמץ כלים להצגה אפקטיבית של נושאים, נרתום ונשכנע בכל תחום ובכל זמן.

להכרה מעמיקה יותר עם לילי והפעילות שלה ולהזמנת הרצאה מוזמנים לבקר בעמוד הפייסבוק שלה. 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן