אחרי הצום, היינו חייבות לתת לכם המלצה על מנת אוכל טעימה במיוחד ואם ביקרתם בסין או אכלתם במסעדה סינית בטוח נתקלתם במנה הזו שנקראת דים סאם. ואם אתם כמונו גם התאהבתם בה, טרפתם אותה וביקשתם עוד...

הפירוש המילולי של המושג בשפה הסינית הוא - נגיעות קטנות בלב ואנחנו לא מגזימות שככה אנחנו מרגישות כשאנחנו אוכלות דים סאם. אבל לא סתם דים סאם- הדים סאם של 'נגיעות' תחת ידיה המקצועיות של טדי.

בדים סאם של טדי נתקלנו לראשונה בדוכן אוכל באחד מהקניונים הפתוחים ביום אביב נעים, הריח משך אותנו אליה וכמובן לא יכלנו להישאר אדישים לאישה המקסימה והחייכנית עם הכובע המסורתי הצהוב שמרחוק היה אפשר לחשוב שהיא באמת סינית! אז היא אמנם לא סינית אבל זה לא מוריד מהטעם והאיכות של הדים סאם שהיא מכינה.

קייטרינג הגורמה שבבעלותה משלב אידוי המאכלים אל מול הסועדים עצמם ולאחר מכן בחירה ממבחר גדול למדי ל צורות צבעים ניחוחות וטעמים. לא נגזים שעמדנו שם לא מעט לבחור מה לאכול ובסוף הבנו שמדובר בקרב אבוד ולקחנו אחד מכל אחד.

מלבד דוכנים בקניונים היא מציעה גם דוכני דים סאם לאירועים פרטיים, אירועי חברה עסקיים, אירועים משפחתיים ואפילו כנסים מקצועיים. כי כאמור, מי יגיד לא לדים סאם?

דים סאם - קייטרינג נגיעות. צילום אייל גוטמן בן תקוה
צילום: אייל גוטמן בן תקוה

המגוון של המנות גדול ומיוחד - מנות בשריות, מנות צמחוניות ואפילו יש אפילו מנות טבעוניות. הדים סאם הוא מאכל בריא טעים ומזין כך שאתם יכולים לסגור לעצמכם פינה בארבע נגיעות דים סאם שונות שהן ארוחה של ממש ומשאירות טעם של עוד.

דים סאם - קייטרינג נגיעות. טעימות דים סאם. צילום אייל גוטמן בן תקוה
צילום אייל גוטמן בן תקוה

בתקופה הזו כמובן שאין אירועים כלל וגם כשיש קייטרינג זה לא הדבר העיקרי בו מתעסקים החוגגים, וגם שווקי אוכל בקניונים אין אבל זה ממש לא אומר שאתם צריכים להתגעגע לטדי והדים סאם שלה ולהזיל ריר על זיכרונות של טעם, כי אפשר גם לרכוש דים דאם מוכנים קפואים להכין בבית עם הוראות הכנה (יש גם סרטון הסבר באתר שלה ובכלל ברחבי הרשת) כך שתוכלו לרכוש ולהכין בבית וליהנות מכל הטוב הזה כאילו היא ממש פה אצלכם בסלון מאדה מולכם את האוכל.

וסתם לידע כללי: 

מסעדות הדים סאם הראשונות נפתחו בסין במקומות בהם הגישו תה לעוברים והשבים בדרכם לעבודה או חזרה ממנה. לא היה נהוג להגיש מזון ליד התה אך עם השנים גילו את סגולות התה וכמה שהוא מסייע לעיכול והחלו להוסיף חטיפים קטנים קלים ומאודים לידו - הדים סאם. כיום במזרח במסעדות הדים סאם הסועדים מתיישבים וביניהם עובר מלצר עם עגלה ועליה כלי אידוי המכילים את המנות השונות- הסועד בוחר והמלצר מגיש לו את המנות לבחירתו.

דים סאם - קייטרינג נגיעות. אוכלים ביחד. צילום: ענת פנחס
צילום: ענת פנחס

תודו שעשינו לכם חשק, נכון?

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן