גרנולה אורגנית- גרנולה חדשה, בריאה וטעימה במיוחד

אנחנו אוהבות גרנולה. מאוד. עם יוגורט טבעי או עם חלב או אפילו ככה כנשנוש בריא בין הארוחות. העניין הוא שרוב הגרנולה שיש בשוק היא רחוקה מלהיות טבעית ובריאה ולרוב מלאה בסוכר ובחומרים משמרים. לכן ממש התלהבנו לשמוע שיש גרנולה אורגנית שהיא ללא חומרי הדברה, ללא רכיבים מהונדסים גנטית והיא אורגנית ובאמת בריאה וגם טעימה במיוחד.

מוזמנים להכיר את סדרת הגרנולה החדשה LOVE CRUNCH שהיא קודם כל טעימה במיוחד אבל העובדה שאפשר לאכול אותה בכיף מבלי לחשוש יותר מדי כי היא באמת נשנוש בריא היא מה שקנה את ליבנו- מודות.

חומרי הגלם הם אורגניים ואיכותיים וטעימים במיוחד ומרגישים את האיכות ואת הפריכות בכל ביס. יש בסדרה שלושה סוגי גרנולה שונים בשילובי טעמים מעולים (באמת, כבוד למי שחשב עליהם!). לא התאפקנו (כבר אמרנו שאנחנו אוהבות גרנולה?) וטעמנו את שלושת הסוגים:

הטעם הראשון של הגרנולה שהחלטנו לטעום הוא- לאב קראנץ' – גרנולה אורגנית עם שוקולד מריר ופירות יער – פתיתי שיבולת שועל מלאה עם שברי שוקולד מריר, שבבי קוקוס, תות שדה ופטל מיובשים. משהו בשילוב של שלושת אלה פשוט עשה לנו נעים וטעים בפה.

גרנולה אורגנית - גרנולה חדשה, בריאה וטעימה במיוחד, גרנולה בטעם שוקולד מריר, תות ופטל. צילום יחסי ציבור
גרנולה אורגנית בטעם שוקולד מריר, תות ופטל. צילום יחסי ציבור

הטעם השני של הגרנולה שהחלטנו לטעום הוא לאב קראנץ' – גרנולה אורגנית בטעם קראמבל תפוחים – פתיתי שיבולת שועל מלאה עם פקאנים, תפוחים, זרעי צ'יה וקינמון. טעם של פאי תפוחים מעולה רק בלי האשמה של הקלוריות...

גרנולה אורגנית - גרנולה חדשה, בריאה וטעימה במיוחד. גרנולה בטעם אגוז, תפוח וקינמון. צילום יחסי ציבור
גרנולה אורגנית בטעם אגוז, תפוח וקינמון. צילום יחסי ציבור

הטעם השלישי של הגרנולה שהחלטנו לטעום הוא- לאב קראנץ' מקארון – גרנולה אורגנית עם שוקולד מריר וקוקוס – פתיתי שיבולת שועל מלאה עם שבבי קוקוס ושברי שוקולד מריר ולמרות שאנחנו לא מהאוהדות הגדולות של קוקוס או קוקוס קלוי אנחנו מוכרחות להודות שהטעם די עדין והשוקולד המריר משתלט על הטעם ואנחנו בהחלט אוהדות של שוקולד מריר בעיקר כשמדובר בשוקולד מכיר איטלקי איכותי ועשיר.

גרנולה אורגנית - גרנולה חדשה, בריאה וטעימה במיוחד. גרנולה קוקוס ושוקולד מריר. צילום יחסי ציבור
גרנולה אורגנית בטעם קוקוס ושוקולד מריר. צילום יחסי ציבור

השילוב של הטעמים ממכר- השוקולד מאוד מורגש התותים והפטל מתוקים אבל לא מתוקים מדי והקוקוס יחסית עדין. ולא משתלט על הטעמים האחרים. השקיות נוחות לאכילה חוזרת (אם לא טרפתם את הכל בפעם אחת) והסגירה היא נוחה ומאפשרת לסגור את השקית ולשמור על הפריכות והטריות של הגרנולה ולאחר מכן לפתוח אותה ולהמשיך לאכול. טיפ קטן מאיתנו- נסו לערבב בין הטעמים זה בכלל יוצא מעולה וטעים במיוחד.

את הסדרה השיקה חברת Nature’s Path ועל כל אריזה מסדרת הגרנולה החדשה שנרכשת החברה תורמת לבנק המזון כמות של מזון שהשווי שלה הוא בשווי המוצר שנרכש, עד סכום של מיליון דולר בשנה. כך שמעבר ללדאוג לבריאות הפיסית והנפשית שלכם אתם גם דואגים לאחרים כשאתם רוכשים ואוכלים דווקא את הגרנולה הזו.

ניתן להשיג בבתי טבע וברשתות שיווק ברחבי הארץ.

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן