בן הקריקטוריסט מאייר על הכל

כדי לצייר אנשים צריך כישרון. בשיעורי אומנות נוהגים להושיב מול המראה ולהסביר על הפרופורציות של איברי הפנים ולתת לכם לצייר את עצמכם. על פניו זה נראה לא כל כך קשה- להביט במראה ולצייר את מה שרואים. אבל זה מאוד קשה! לכל אחד תווים שונים, הבעות אחרות, איברים שנראים אחרת. לצייר את עצמך זה קשה וגם לצייר אחרים זה קשה- כאמור- כישרון!

עכשיו תחשבו כמה כישרון צריך בכדי לייר מישהו כקריקטורה!

צריך כישרון מטורף לזה!

זה לא רק לצייר את האדם שמולך כפי שהוא נראה עם האיברים וההבעות ותווי הפנים, זה ממש לקחת את תווי הפנים, לשים לב לכל הנואנסינים הקטנים, כמו קריצה או הרמת גבה, חיוך שמתרומם בד אחד של הפה, גומה נסתרת- ולהפוך אותם למרכז הציור משהו שמבליט ובולט בקריקטורה ובוודאות מזהים מי צוייר בה.

לאייר מישהו כך שהוא מצד אחד דמות מצוירת אבל מצד שני ברור שזה הוא- אנחנו מקנאות במי שמצליח!

תמיד חששנו מציור קריקטורות, זה נראה לנו תיאור מוגזם והומוריסטי של המציאות, לא כל אחד רוצה לקבל תמונה של עצמו עם אף גדול ושיני סוס. זה יכול אפילו להעליב ממש כשאתם פתאום מגלים שמי שמצייר אתכם רואה שאתם פוזלים או מחליט להדגיש את האוזניים שאתם כל הזמן מנסים להסתיר...

אבל כשהגענו לאירוע ונתקלנו בבן הקריקטוריסט גילינו שאפשר לעשות קריקטורה מחמיאה ולא מביכה ובן עושה זאת בכישרון רב.

בהתחלה הבטנו מהצד כי לא רצינו להיות הראשונות שהוא מנסה עליהן אבל אחרי כמה ילדים והורים כשראינו את התמונות המקסימות והעדינות שיוצאות כמובן שנעמדנו בתור גם.

בן הקריקטוריסט, מאייר על הכל - קריקטורה באדיבות בן הקריקטוריסט
קריקטורה באדיבות בן הקריקטוריסט

בן מאייר קריקטוריות על הכל - קאפה, על פוסטר, על חולצות ועל כובעים. אפשר להזמין איור מסויים על כל אחד מאלה וממש למתג אירוע מגניב ביותר או להסתובב עם חולצה של האיור שלכם על אחד מהפריטים המוזכרים.

אבל השוס האמיתי הוא הקריקטורה הדיגיטלית. יושבים מולו והוא במהירות ובזריזות מאייר קריקטורה ושולח לכם בנייד או במייל. לא סתם הוא הכוכב של האירוע..

בן הקריקטוריסט מאייר על הכל - כוסות מאוירות בקרירטורה. צילום: הפייסבוק - בן הקריקטוריסט
כוסות מאוירות בקרירטורה. צילום: הפייסבוק - בן הקריקטוריסט

מלבד איור קריקטורות באירועים, בן גם מאייר לפי הזמנה ומדפיס בטכניקות מיוחדות כך שתקבלו תמונות מיוחדות במיוחד על איזה פריט או מצור שתבחרו.  בפעם הבאה שתחפשו אטרקציה מדליקה דברו עם בן ותארגנו מזכרת מאוירת מהאירוע שלכם.

 

 

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן