אני יכולה לומר עם יד על הלב שבכל פעם שעצרתי בתחנת דלק או בחנות נוחות על הדרך למקום כלשהו והיה שם גם בית קפה הוא היה או של רשת כלשהי או קונדיטוריית מפעל סתמית כזו. אף פעם לא התעמקתי יותר מדי במה שיש להם להציע. ואז לפני כמה שנים קמה לה קונדיטוריית 'אתי'ס' בתחנה המרכזית של יבנה ממש במתחם של תחנת הדלק ומאותו רגע לא רק שלא הפסקתי לשמוע את השם הזה בכל מקום בעיר אלא המזווה של אמא שלי היה מפוצץ בעוגיות שלה שלגמרי הצדיקו את הקנייה.

אז כשהיתי צריכה לקבוע פגישה עם לקוחות שהגיעו מחוץ לעיר אמרתי להם שיגיעו מתחנת הרכבת ברגל לבית הקפה וניפגש שם. וטוב שכך עשיתי!

ממש במרחק הליכה מתחנת רכבת יבנה מערב וביציאה הראשית מהעיר לכביש ארבע ממוקמת הקונדיטוריה של אתי'ס עם שניים שלושה שולחנות לישיבה אבל העיקר זה לא הישיבה במקום אלא המתוקים שיש לה להציע ויש לה הרבה! גם הפגישה ההיא לא נגמרה רק בקפה ועוגה במקום (התענגנו על הבראוניז שלה...) אלא לקחתי קופסאות הביתה לי ולאמא שלי כמובן.

הבראוניז ממכרים - ראו הוזהרתם!

אתי'ס - מתוקים באהבה. קונדיטוריה ובית קפה מומלץ ביבנה. בראוניז ממכרים! צילום מתוך אתר הקונדיטוריה
צילום מתוך אתר הקונדיטוריה

בשנה האחרונה אמא שלי החלה לשמור על רמות הסוכר ואם תשאלו אותה, היא בכלל תגיד שהיא נגמלה מסוכר. בשנה הזו התחלתי לאפות עבורה מאפים ולחמים ללא תוספת סוכר כך שבארוחות המשפחתיות תמיד יהי לה משהו שהיא תוכל לאכול - בעיקר בקינוח. וזה לא קל! למצוא משהו ללא תוספת סוכר ששווה את זמן האפייה וגם את הטעם. אבל קונדיטוריית אתי'ס מציעה מגוון של עוגיות ללא תוספת סוכר שהן כל כך טעימות שאפילו מי שיכול לאכול סוכר אכל אותן ואמא שלי נשארה עם אחת או שתיים אחרונות.

אתי'ס - מתוקים באהבה. קונדיטוריה ובית קפה מומלץ ביבנה עוגיות ללא סוכר. צילום מתוך אתר הקונדיטוריה
עוגיות ללא תוספת סוכר שכולם יטרפו
תמונה מתוך אתר הקונדיטוריה

בעלת הקונדיטוריה ומי שעומדת מאחורי המאפים המתוקים, הקישים המלוחים (והסופגניות המדהימות שחוסלו בחנוכה!) היא אתי אזולאי, קונדיטורית שלמדה בבית הספר תדמור (שגם אני למדתי בו!) והיא מייצרת חוויה מתוקה ועשירה בטעמים. הקפה המשובח, העוגיות הטריות, הקישים המעולים, השירות עם החיוך- אין צל של ספק למה כל אנשי העיר ומסביב לה מאוהבים בה!

 

אתי'ס - מתוקים באהבה. קונדיטוריה עם טארטלטים מעולים ביבנה. צילום מתוך אתר הקונדיטוריה
יש גם טארטלטים מעולים. תמונה מתוך אתר הקונדיטוריה
אתי'ס - מתוקים באהבה. קונדיטוריה ובית קפה מומלץ ביבנה טארטלטים מעולים.
צילום מתוך אתר הקונדיטוריה

הקונדיטוריה אכן ביססה את מעמדה בשנים האחרונות בעיר, ולמרות שהיא לא במרכז העיר וצריך לנסוע אליה- אין מי שלא מגיע אליה לפחות פעם בשבוע כדי להתחדש במלאי של מתוקים ומלוחים. בנוסף לישיבה במקום (שלא תתאפשר בתקופה הזו לצערה ולצערנו) ולהזמנות ביתיות ניתן להזמין גם כמויות גדולות של כיבוד לכנסים ואירועים קטנים ישיבות של חברות וארוחות ערב.

אם יוצא לכם להיות באזור, כנסו לתחנת הדלק 'אלון' ביציאה מהעיר ממש לפני גשר יבנה, בצמוד לחנות הנוחות של אלונית תמצאו את הקונדיטוריה, וההמלצה שלנו היא להזמין מראש בטלפון 08-9331153 או במדיה החברתית - אתי'ס מתוקים באהבה.

שלכם,
חן

 

 

 

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן