אפרת בקרמן - מניקור לק ג'ל לציפורניים יפות

תמיד אמרו לי שיש לי ציפורניים יפות ושאני צריכה למרוח עליהן לק. אבל בין הילדים, הבית, העבודה והבעל אין לי זמן לשבת למרוח לעצמי לק ואם כבר מצאתי לעצמי כמה דקות של שקט ואני מורחת לק אז יד שמאל יוצאת סבבה ויד ימין נראית כמו ציור של פיקסו - עקום ולא ברור.
לק ג'ל בעיצוב פרחוני צילום אפרת בקרמן
לק ג'ל בעיצוב פרחוני צילום אפרת בקרמן
החלטתי שדי, הגיע הזמן לעשות אאוטסורסינג, להתפנק ולתת למישהי מקצועית למרוח לי לק שיחזיק מעמד להרבה זמן. מניסיון עבר שלי ושל חברות הבנתי שלק ג'ל הוא הפיתרון היעיל ביותר לנשים עסוקות. מיד כששמעתי שיש שמועות על סגר שלישי חיפשתי מישהי שעוסקת בלק ג'ל ועובדת מהבית. כי אם אני עובדת מהבית אז לפחות שיהיה בסטייל.
בירור קצר בין חברות העלה תשובה חד משמעית - את חייבת ללכת רק אל אפרת בקרמן שמסתבר גרה ממש אבל ממש קרוב אלי.
לק ג'ל ירוק ומהמם צילום אפרת בקרמן
לק ג'ל ירוק ומהמם צילום אפרת בקרמן

 

לק ג'ל בעיצוב מנומר, צילום אפרת בקרמן
לק ג'ל בעיצוב מנומר, צילום אפרת בקרמן

מכירים את זה שיש מישהו שאתם מכירים מהשכונה, שאתם רואים בכל מקום, אבל אף פעם לא אומרים שלום? לכל אחד יש את השכן או השכנה האלה. וזו בדיוק היתה אפרת!

כשהיא פתחה לי את הדלת מיד זיהיתי אותה - הילדים שלנו הולכים לאותו בית ספר ואנחנו קונות באותה מכולת שכונתית - איזה עולם קטן. אבל עד היום לא יצא לנו להחליף מילה וחבל שכך. אפרת קיבלה אותי מהיום להיום וזה עבורי יתרון גדול מאוד. בחדר הטיפולים שלה תמצאו מדפים עמוסים בבקבוקוני לק צבעוניים - כל אחד יותר יפה מהשני, כך שממש אבל ממש קשה לבחור צבע!

אפרת טיפלה בי בעדינות וכמובן היתה עם כפפות מסיכות מאחורי מגן שקוף מפלסטיק. הטיפול היה נעים ובכלל לא כאב בכלל. אפרת מציעה טיפולי לק ג'ל, לק ג'ל אנטומי (לציפורניים שבירות), עיצוב והרמת גבות (מיקרובליידינג), הרמת ריסים, הסרת שפם והסרת שיער בשעווה.

הקליניקה של אפרת בביתה, צילום ליבי ברגמן
הקליניקה של אפרת בביתה, צילום ליבי ברגמן

אני כותבת לכם כמה ימים אחרי שהייתי אצלה, כי רציתי לוודא שהלק ג'ל באמת מחזיק מעמד. אז כן, הוא מחזיק מעמד, לא נסדק, לא מתקלף והוא מהמם כאילו יצאתי ממנה לפני חמש דקות. רוצות לק ג'ל איכותי? דברו אם אפרת - לא תתאכזבו!

תוכלו למצוא את אפרת באינסטוש ב efratbnails או לקבוע תור בטלפון 053-9336683 והמחיר ? החל מ-120 ש"ח תלוי כמובן, איזה טיפול עושים.

שלכם,

ליבי ברגמן

הכי כיף לעבוד עם יד מטופחת! צילום ליבי ברגמן
הכי כיף לעבוד עם יד מטופחת! צילום ליבי ברגמן

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן