איפור לילדות - סקירה של 3 מסקרות וגם ליפגלוס שקוף אחד

אני זוכרת כמה חיכיתי וציפיתי לגיל שש עשרה הגיל בו אמא שלי הבטיחה לי שאוכל להתאפר. ואז היא הרשתה לי לקנות ליפגלוס צבעוני ומסקרה שחורה וקונסילר לפצעונים ולא היתה מאושרת כמוני.

הבת שלי עוד לא בת אחת עשרה ויש לה שגרת טיפוח ומלאי של איפור שלא היה מבייש סניף ממוצע של סופרפארם אבל אני בעיקרון מרשה לה רק עם חברות בבית כמשחק. ואז הגיעה מסיבת כיתה וכלללל הבנות התאפרו וגם היא רצתה ואני נקלעתי לדילמה.

מצד אחד- אני ממש לא חושבת שהיא צריכה להתאפר ואני לא סובלת את ה "כולן מתאפרות וגם אני רוצה" מצד שני- אני לא רוצה שהיא תהיה היחידה השונה שאמא שלה לא מרשה לה. אז הגענו להסכמה- מסקרה שקופה וליפגלוס שקוף.

המסקרה השקופה של קיקו מילנו תמונה מתוך אתר החברה
המסקרה השקופה של קיקו מילנו (תמונה מהאתר של החברה)

נכנסתי לחנות הקרובה ורכשתי לה מסקרה שקופה של אסנס וליפגלוס שקוף והיתי מאוד מרוצה מהקניה. הילדה מרחה והיתה מרוצה מהתוצאה וגם יכלה להשוויץ לכל החברות שלה שהנה גם היא מתאפרת.

ואז גיליתי שיש כמה מסקרות שקופות והן הרבה יותר מרק מסדרות את הריסים. אז בדקתי אותן ואני פה לשתף אתכן:

מסקרה שקופה של אסנס - עולה 19 ₪ פשוטה וקטנה. אין בה שום דבר מיוחד והיא גם לא ממש בולטת על העיניים אז היא בהחלט מתאימה לילדות ונערות שטרם מתאפרות אבל רוצות קצת הדגשה של הריסים. להיות עם ולהיראות ולהרגיש בלי.

מסקרה שקופה של סקארה- עולה 12.90 ₪ והיא פחות או יותר כמו המסקרה של אסנס רק שהיא פשוט יותר זולה כך שזה משתלם יותר. היא גם עושה עבודה טובה לגבות כך שזה שני מוצרים במחיר אחד. (יש שם גם מסקרה שקופה לגבות ב 14.90 ₪ אבל באמת שאין צורך בשתיהן).

מסקרה שקופה של אסנס, תמונה צוות TRYILE
מסקרה שקופה של אסנס (תמונה פרטית)

מסקרה שקופה של קיקו מילנו - מסקרה שקופה שמחזקת ומחדשת את הריסים כך שהיא פחות לנערות ויותר לבחורות ולנשים. המחיר שלה הוא 45 ₪ אבל תכף תבינו למה. בגדול היא עושה את העבודה של המסקרות שהזכרתי קודם- מדגישה את העיניים, מעצבת את הריסים ומספקת מראה של מאופרת/לא מאופרת.

אז מה השוני ולמה המחיר הגבוה? למסקרה יש פורמולה ייחודית- פרו ג'ל שמכילה שמן קיק ושמן שקדים והיא מדגישה את הריסים וגם מחדשת אותם. המסקרה מגיעה בצורה של שעון חול- מבנה מיוחד שמסייע למשיחה אחידה על כל הריסים ומדגישה אותם בצורה נוחה וטבעית.

אז אם יש לכן בבית ילדה או נערה שרוצה להתחיל להתאפר היhתי בהחלט ממליצה על המסקרה השקופה של אסנס או זו של סקארה ואם אתן רוצות להוסיף עוד קצת למראה המודגש שלכן אתן יכולות למרוח שכבה של מסקרה שקופה על גבי מסקרה שחורה או להסתפק במסקרה שקופה בלבד.

הליפגלוס שקניתי הוא גלוס שקוף שיש לו גימור קצת נוצץ (ואיזו ילדה לא אוהבת נוצץ??) וגורם לשפתיים להיות קצת מלאות יותר ונשאר נעים עליהן. לנערות מומלץ ממש קצת אבל את בהחלט יכולה למרוח יותר למראה מלא ומודגש, על אודם בצבע או ישירות על גבי השפתיים.

ליפגלוס שקוף של אסנס תמונה מתוך אתר סופר פארם

ליפגלוס שקוף של אסנס (תמונה מתוך האתר של הסופרפארם)

שלכן,

חן

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן